Proč zrovna já jsem tak krásná aneb Jak být šik na svatbě

IMG_2535V minulém týdnu jsem byla pozvána na svatbu. O svém outfitu jsem pochopitelně dlouze přemýšlela – abych dodržela svatební etiketu a vyhnula se všem barevným a jiným přešlapům, a abych byla elegantní a krásná. Myslím, že jsem (při své hluboké znalosti módních trendů) obstála skutečně se ctí…

Jako základ jsem zvolila decentně vzorované šaty s tmavě krémovým podkladem a brokátovým vzorem a přes ně přehodila hedvábný šál téže barvy, abych neměla holé paže, které v určitém věku už…hmmm… nevypadají tak dobře. Monolit temně béžové jsem doplnila akcentem dlouhých kožených červených rukavic. (V tom hicu sice poměrně nepraktické – ale jak efektní – a o to tady jde)!

IMG_2539Rukavice a brokátový vzor byly již dost zdobné, takže jsem nepoužila žádné další šperky, aby celek neevokoval střelnici – to by mi teta Francka z Blesku dala! Vše jsem doladila hedvábnými punčochami tělové barvy a pudrovými lodičkami.

Vlasy jsem natočila na velké natáčky a v závěru vytupírovala do módního vysokého výčesu sepnutého černým skřipcem, aby vynikla šíje.

IMG_2541Dva dny před akcí jsem absolvovala self-tan, abych měla lehce bronzovou barvu, která opticky ubírá kilogramy. Líčení jsem nakonec zvolila decentní, postavené pouze na dramatických (a přesných) černých očních linkách a černém obočí, zkroceným stínem a voskem. Pohrála jsem si také s aktuálním konturováním obličeje. Na závěr jsem možnou tvrdost a přísnost líčení utlumila pouze tělovou rtěnkou a bezbarvým leskem pro větší šťavnatost rtů.

A cítila jsem se opravdu skvěle! Moc lidí se mě ptalo, co se mi stalo, že vypadám tak… jinak. A já se vždy pouze záhadně pousmála, jako ta z toho obrazu v pařížském muzeu a skromně poznamenala: „To víš! Stačí mít prostě jen vkus, cit a pečlivě sledovat módní trendy…“

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

