Baťovky jsou nesmírně kreativní aneb Nudit se v nich nebudete

IMG_2518Časy, kdy pan Baťa sám vyráběl suroviny, měl vlastní koželužnu a v jeho botách byla radost chodit, už  minuly. Na internetu najdete spoustu rozhořčených komentářů na kvalitu současných výrobků. Nechápu, na co si ty lidi furt stěžujou! Vždyť nejde o Louboutinky ani o botky od Blahnika. Tak nač ten povyk! Tssss…

Botičky od Bati tuhle rozhořčily mou kamarádku, která v nich cestou z práce zmokla. Fleky se snažila jemně vyčistit navlhčeným hadříkem, ale boty jaksi… zpuchýřovatěly. Reklamace neprošla – prý jde o vycházkovou obuv – a tu musíte nosit pouze v suchu. Tak… logicky! Normální člověk přece v dešti nevychází…

IMG_2520Já si letos  koupila u Bati boty hned troje. První balerínky vypadají hezky a celkem dobře se v nich chodí. A že vám šev v botě zatrhává punčochy? No a co jako? Vždyť totéž dělají i ty druhé černé lodičky. Třeba jde o nějakou rafinovanou stimulaci chodidla. Nebo o dohodu s dodavateli punčochového zboží. No – není to vzrušující, kupovat stále nové a hezčí punčochy?

IMG_2525Do třetice jsem riskla zásilku a nechala si od Bati poslat kožené polobotky s perforací. Tak… perforované byly zhruba napůl. Rafinovanost výrobců totiž nezná mezí, neboť některé zdobné otvůrky pouze vyznačili. A tak už je pouze Vás, jak rozvinete svou fantazii – můžete v klidu domova do těch dírek šťourat vidličkou, párátkem nebo čímkoli, abyste boty měli perforované souměrně. Jak zábavné!

IMG_2532Tak co? Ještě jsem vás nepřesvědčila o výhodách střevíčků od Bati? No dobře, vy suchaři!

Asi chcete v botách prostě jenom chodit – a ne si s nimi užít pořádnou legraci!

 

Příspěvek byl publikován v rubrice MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Baťovky jsou nesmírně kreativní aneb Nudit se v nich nebudete

  1. jolana88 napsal:

    Jsem děsná – když něco kupuji, mám přesnou představu co za svoje peníze chci – takže k Baťovi NE! – zvl. přímo do prodejny s jeho jménem ve městě, kde to fachčilo …

  2. Ludmila napsal:

    Já osobně jsem ráda, když nějaké boty seženu – v dětství mě totiž málo tahali za palec, mám velikost cca 34. Když mě vidí zdejší Vietnamec nebo pouliční obchodník, už zdaleka křičí : „Nemáme, zkuste v dětském !“ No jo, ale botičky s kytičkami či kočičkami už v mém věku jaksi nejsou to pravé ořechové, že …

  3. arwen napsal:

    Chudák Baťa se musí obracet v hrobě…. Já jedině Tamaris nebo Vagabond, baťovky nechci ani vidět.

Napsat komentář

