Července miluju aneb Léto budiž pochváleno…

Červenec a léto vůbec mám velmi ráda. A nabízím Vám svou krátkou letní všehochuť…

IMG_2199GEL NA NEHTY: Zakoupila jsem Miracle Gel na nehty od Sally Hansen (v DM), který funguje bez použití lampy. Nanesete jednu vrstvu, počkáte, až zaschne, a pak natřete druhou vrstvu vrchního bezbarvého gelu. Dočetla jsem se, že set obsahuje oligomery, přičemž vrchní top cout je foto iniciátor, ať už to znamená cokoli. Důležité je, že výsledek je sytě barevný, krásně lesklý a opravdu drží. Doopravdy až slibovaných 14 dní. Testováno u moře rytím v písku…

IMG_0489LIBEČEK: Neumím si představit vaření bez libečku, zejména pokud jde o polévku nebo guláš. Aromatická bylinka podporuje trávení, čistí organizmus, posiluje srdce a údajně odstraňuje plynatost, což nevím, protože meteorizmem jako správná dáma pochopitelně nikdy netrpím. Ve středověku údajně sloužil libeček jako lapač pachů a poutníci si jím vykládali boty. To zkoušet nebudu. Nicméně – letos se nám urodil…

imageZMRZLINA: Chápu, že trendem mezi LIDMI je „sdílení“ zážitků a životů vůbec, a že čím více „lajků“, tím lépe.

Ovšem pozor! O lajknutí už žádá také zmrzlina. Modrá. Zatím zřejmě jen v Chorvatsku.

Tak … až ji potkáte, tak jí to, prosím, dejte…

.

colours1APEL: A na závěr ještě důležité doporučení pro všechny!

Prosím Vás – hlavně v těch vedrech nezapomínejte pečlivě dodržovat pitný režim!!!

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Července miluju aneb Léto budiž pochváleno…

  1. Enka Quanium napsal:

    No konečně někdo, kdo nekafrá, že je vedro… dííík!!
    A libeček se vám teda urodil!! Nemaj oni blízko nějakou chemičku?🙂

  2. Martina Elegant napsal:

    Pitny rezim dodrzuji a v zime pak nadavam, proc jsem si na tech zahradkach dopravala tolik piva a pizzy….vic vody a salatu! To si rikam kazdy rok. Kdyz to pivo je porad jeste levnejsi a chutnejsi.

  3. Desperádo napsal:

    Konečně někdo, kdo v létě nezveřejňuje obrázky zimy a nenadává. Taky léto miluji a teploty nesmí klesnout pod 30 °C

  4. Tuttobene napsal:

    Libeček máš parádní! Konkuruje přesličkám z druhohor. Já ho mám strašně ráda, ale už několik pokusů o jeho pěstování ztroskotalo. Ostatní byliny v pohodě, ale libeček furt zkouší moji trpělivost.
    Lak dobrej, mrknu na něj, líbí se mi, že nepotřebuje lampu, ptž další krám už nechci. Díky!
    Pitný režim dodržuji:-)

  5. katka napsal:

    Téda, o tom laku jsem neslyšela, ale musím se po něm podívat. Zní to až moc dobře🙂. Libeček nepotřebuji, protože neprdím😀.

  6. arwen napsal:

    já to vedro nesnáším🙂 hlavně když je 36… ale studené nápoje apod. si dám ráda, o tom žádná

  7. Ludmila napsal:

    Co se týče mě, na jednu stranu jsem sice ráda, že mi není zima na nohy, ale zase na druhou stranu občas nevím, jestli jsem tu zahradu vlastně zalila nebo ne – suchá je furt stejně …

Napsat komentář

