Jak mě manžel uhlídal aneb Nehýbej se a nikam nechoď…

plížNa týden jsme si s manželem odskočili do Egypta. Pokud se vám to zdá jako dobrá destinace pro zbavení manželky, v našem případě to bylo přesně naopak. Můj muž mě bedlivě střežil s jediným úkolem: abych zůstala na živu. Dobře ví, že jsem prudce sebedestruktivní. A on, koneckonců, rozhodně nechtěl mít opletačky s egyptskou policií…

IMG_2416Na dovolenou jsem odjížděla s bolestí kotníku, kterou jsem však přestala vnímat, neboť mě ukrutně chytla záda, takže jsem po pláži chodila trošku bokem jako krab, čímž jsem získala skvělé plážové mimikry a ojedinělý půvab. Na záda jsem zapomněla hned vzápětí, neboť mnou smýkla vlna u mola a já hlavou praštila do žebříku a bradou vzala šprušle. Jo, jo! Nejvíc mě bolela ta hlava…

ptáciOd té chvíle mi byl manžel po boku v každé vteřině. „Choď PO-MA-LU. Dávej pozor,“ nabádal mě neustále. „No vidíš, jak jsi šikovná, už hodinu se ti nic nestalo,“ radoval se ve vlastním zájmu. „No dovol,“ opáčila jsem já. „Copak jsem úplné kopyto?“ přičemž jsem si rozřízla patu o kámen. Muž mě pak naléhavě žádal, abych veškerou potravu konzumovala pouze lžičkou, protože příbor v mých rukách odmítal riskovat. Tsss!

hvězdiceKdyž jsem si ošetřila patu a neochotně souhlasila se lžící, ještě mnou lehce proběhl slabý proud, když jsem si celá mokrá na pláži chtěla kovovými kleštěmi nabrat špagety z takového toho ohřívacího zařízení. Ale – jak říkám – nic strašného… Ostatně, kdybych nebyla bosa a měla gumovou obuv do vody jako manžel, odizolovala bych se a bylo by to v poho…

Takže… byla to nádherná dovolená! Já jsem se dostala domů živá a mého muže nikdo nevyšetřuje. Jenom mu tak nějak začalo cukat oko… Hmm… to asi z toho horka…

To jsem teda fakt zvědavá, kam pojedeme příště…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Jak mě manžel uhlídal aneb Nehýbej se a nikam nechoď…

  1. jolana88 napsal:

    manžel i dále pobytu s tebou říká „dovolená“? 😆 Vím, o čem mluvím. Synek má stejný talent – umlátí se při pozdravu vlastníma rukama 🙂

  2. Jsem ráda, že nejsem sama. Je jasné, že sportovat nemůžu ani náhodou… 🙂

  3. Sedmi napsal:

    🙂 to zní jako May…a já se těšila, že z toho vyroste. ..

  4. Hmmm… Podle mých zkušeností ne. Já to mám od dětství. Ale – třeba bude výjimka. Moc bych ti to přála… 🙂

  5. Martina Elegant napsal:

    Opet skvely clanek! Neni nad to se pobavit necim nestestim. Mne zase asi omylem, ale nekdo porad ublizuje, kdyz si neublizuji sama. V letadle mne pan prastil brasnou od fotaku, v autobuse cestou z letiste mne batuzkar svihnul popruhem do oka. Ja zarvala bolesti…nikdo se neomluvil. Divili se co jako vyvadim. No a korunu tomu nasadil cisnik s horkym cajem, kterym mne polil. Ty to aspon muzes nejak ovlivnit, ale co mam delat ja? Asi nevytahovat paty z domu. Manzel, kdyz zcela vyjimecne jedeme MHD, ma oci na stopkach a ruce v pohotovosti…a stejne mi nekdo ublizi. Ja fakt nezavazim a uhybam a jsem celkem mala.

  6. Já vím… Asi osud…
    Já už jsem si třeba taky sama způsobila otřes mozku, když jsem stála před spižírnou a prudce jsem ji otevřela, aniž bych uhnula hlavou. A vysvětli doktorovi, že nejde o domácí násilí… 🙂

  7. Ludmila napsal:

    To je mi poněkud povědomé – maminka si při zakopnutí na schodech namohla rameno, nemohla proto jezdit na kole (u nás jsou drobet větší vzdálenosti a auto nevedeme). Když jí bolest polevila, rozhodla se dojít pěšky na hřbitov a zpátky (cca 6 km), hned z toho byl slušný zánět žil. Takže místo ní všechno obíhám já a už mě taky začíná bolet noha, asi je to nakažlivé 😉

  8. katarina napsal:

    Vas manzel vyzera, ze ho nieco len tak nerozhadze. Bolo by mozne si ho vypozicat na MOJU dovolenku..? Pripadne, co by ma to stalo?! 🙂

Zanechat Odpověď

