Šla kolem a plakala aneb Rychle utíkej, Antonie…

max_1352236039Mou kolegyni občas popadne amok a cvičí, běhá nebo drží dietu. Nejčastěji tu od Antonie Mačingové. Je mi to celkem šumák, neboť je natolik ohleduplná (kolegyně, ne Mačingová), že mi tu brokolici ani nenabízí. Ostatně –  já ji taky nenutím jíst čokoládu a hranolky. Ať si každý dělá co chce…

Občas si kolegyně sice od zeleniny kapku oddechne, jako minulý týden, kdy si o víkendu na chatě vychutnávala „normální“ jídlo, což jí ovšem značně narušil její muž. Pohlédl na blažený výraz své choti nad plným talířem a pravil:

d224a7dce6_51677865_o2„Právě kolem běžela ženská a strašně, ale STRAŠNĚ plakala!“

Žena ustala v jídle: „Cože? A co se stalo? Kdo to byl?“ chtěla vědět.

„Ále…“ ušklíbl se manžel a pomstychtivě dodal: „Byla to…

… MAČINGOVÁ!“

 

Po této drobné epizodě zavládlo v práci ještě urputnější zeleninové období. Až doteď. Před chvílí mi totiž přišla mailem fotka s textem: UŽ NEPLÁČE. TREFIL JI ŠLAK…

20150624_192350

 

TAK.

Myslím, že si zítra v práci  na oběd společně objednáme nějakou HODNĚ obloženou pizzu…

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Šla kolem a plakala aneb Rychle utíkej, Antonie…

  1. jolana88 napsal:

    říkám pořád, že nejlepší moučník je ten protaženej komínem 😉 PS: už mě vyhodili z vegetariánské restaurace, busu, kde se měřil cholesterol .. což teprve kdybych držela nějakou dijétu 😛

  2. Enka Quanium napsal:

    Z nějakého staršího článku mi utkvělo: „zlá, zlá Mačingová!“
    Takže tak… 🙂

  3. Petr napsal:

    Já teda nevím. Svou kardioložku jsem vycvičil až do té míry, že souhlasí s mým používáním sádla na chleba, na základy omáček a pochopila, že na talíři je jitrničce nejlépe s jelítkem.

    • Osvícená žena! Gratuluji!

    • jita2 napsal:

      No jasně 🙂 Protože ví, že nejhůř na srdce a cévy působí stres, tak chce, abyste si i to míň zdravé jídlo snědl v klidu 🙂

      • Petr napsal:

        Jenže já jím v klidu právě ono zdravé jídlo. Nechcete mi snad namluvit, že jitrnička s jelítkem jsou nezdravá. Když si k tomu dám kyselé zelí, cenný to zdroj vitamínů a brambůrky, je to nejen zdravé, ale i chutné.
        Navíc nevynechávám ani pohyb. Víte vy jak to mám daleko na parkoviště?

  4. Tak jsem si tu Mačingovou našla…někdo by jí měl prozradit, že kysličník poškozuje fatálně mozek jako nasycený tuk a solárko je smrtelnější než cukr!

Zanechat Odpověď

