Ohlédnutí za jarem aneb komplexní krášlení…

IMG_2039A máme tady léto. Co jsem dělala na jaře? Byl to takový fofr, že vám ani  nevím.

Ale rozhodně jsem se pokoušela o své kosmetické (i jiné) sebezdokonalení…

(To na fotce je náprstník. Letos roste jako divý. Je nádherný a hezky jedovatý…)

.

IMG_2141VŮNĚ: Parfémová voda Vanille Absolu Montale Paris mi zavoněla na první vyzkoušení. Dlouze jsem se opájela hladkostí vanilky s kapkou hřebíčku a skořice. Vážně k sežrání! První až třetí den jsem si připadala jako prudce jedlý vanilkový pudink. Čtvrtý den mi ta sladkost začala trošku vadit a den pátý jsem Montalku odložila s tím, že si musím dát kyselou okurku a pořádně osolené mandle, jinak se z toho pudinku úplně zvencnu…

IMG_2144OBLIČEJ: Zkusila jsem v boji s akné koloidní stříbro, které má pleť čistit a regenerovat, uklidňovat podráždění a vyhlazovat. (V nějaké diskusi jsem četla, že někomu může pleť výjimečně zešednout, což by bylo jistě pikantní). Tak…naštěstí mě to nevyhladilo. A co se týče podráždění (hlavně v práci), tak to trvá dál. Tak… třeba aspoň časem trošku zšednu.

IMG_2136NOŽKY: Zakoupila jsem rotační brusku na chodidla, aby moje tlapky byly stejně krásné jako u těch slečen v reklamě.

Tak… funguje to… Chce to trošku cviku a především trpělivosti, kterou zrovna nepřetékám. Musíte tomu věnovat čas. A jestli si myslíte, že přes ten bzučící zvuk uslyšíte televizi (vlastně cokoli), tak na to zapomeňte…

 

OBYDLÍ: Kromě sebe jsem krášlila i okolí domku. IMG_1982

 

A evidentně v mém případě neplatí, že sklidíte to, co jste zaseli.

 

Já zasela TOHLE

 

A vyrostlo mi TOTO…IMG_2134

Jsem to ale vážně mazaný Mičurin!

 

 

 

 

.

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Ohlédnutí za jarem aneb komplexní krášlení…

  1. Petr napsal:

    Že jsem tak smělý, tu kočičku do květináče sázite celou a nebo řízkujete?

  2. Dana napsal:

    Rotační bruska mě zaujala, dík za tip, trpělivosti mám dost.

  3. Zkus, není to špatné, pokud na to máš nervy… A Balea V DM stojí něco přes 500 Kč…

  4. psice napsal:

    Brr, prudce jedovatý vanilkový puding mi způsobuje glykemický šok od té doby, kdy mi takhle loni v létě zavoněla Vanille Bourbon od Yves Rocher. Nejčastější reakce, když jsem se nacházela v okolí lidí byly: „Jé, necítíte tady někdo vanilkové rohlíčky?“ „Máte už nakoupeno na Vánoce?“ nebo na mě prostě jen sedaly roje vos…

Zanechat Odpověď

