To fakt není dobrý aneb Ať už na mě raději nemávají…

FDV422d10_novy_1Každé ráno čekám na stejném místě na kolegyni, která mě přibere do auta cestou do práce.

Stojím na chodníku u cesty a dělám, že pozoruji krásy polouschlého šípkového keře nebo aktuální stav mračen, abych nepůsobila jako na lovu (i když to se už  v mém věku dá poměrně dobře vyloučit). Přesto na mě ještě občas nějaký řidič zatroubí…

imagesŘidiči budou na dívky a ženy troubit a mávat vždy. Tak to prostě je. Na základě svých letitých zkušeností bych to stručně shrnula asi takhle:

● Mládí ženy: troubí na vás mladící, muži středního věku a kamioňáci.

● Střední věk ženy: troubí na vás muži středního věku a kamioňáci.

● Pokročilejší střední věk ženy: Troubí na vás kamioňáci. Občas taky nějaký špatně vidící dezorientovaný postarší řidič.

Ovšem…tuhle jsem po ránu stála na svém místě u silnice a míjel mě pohřební vůz. A jeho řidič i spolujezdec na mě … MÁ-VA-LI.

Ehm… Tak… Evidentně jsem postoupila do dalšího levelu…

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na To fakt není dobrý aneb Ať už na mě raději nemávají…

  1. psice napsal:

    Na mě nejčastěji troubí a mávají popeláři, tak nevím, jestli je v tom taky nějaká zakletá symbolika Možná bych měla obměnit šatník, abych nevypadala jako rozsypaný kontejner na textil? Nebo je má tvář zmuchlaná jak lepenka? Smrdím snad jako směsný odpad?

  2. jolana88 napsal:

    vidíš – slušně vychovaní… starosta ani mininistr se neozvou 🙂 PS: dokud nevolaj jménem a datem, furt dobrý 😆

  3. Já bych na tebe taky zamávala!

  4. Wikira napsal:

    Přesně takhle to v životě chodí. Na druhou stranu pokud jsou kamionáci nebo pohřebáci mladíci, tak to mění situaci ne?

  5. vidoulsky napsal:

    Mě pouštěj sednout! Ale není to tím že bych byl tak starý, oni jsou tak slušně vychovaný!

Zanechat Odpověď

