Šikovná holčička aneb Pruhovaný chodník za dvacku…

kridy-chodnikove-barevne-kulate-set-15ks-6-barev-v-plastovem-kybliku-na-chodnik-2323077Devítiletá holčička od sousedů malovala křídami chodník před vchodem do domku.

Jeden  pruh růžový, druhý žlutý, další modrý atd.

Vypadalo to tak… barevně… a vesele. A nakonec… bylo to před JEJICH vchodem…

 

„To je moc hezké,“ prohodila jsem, když jsem šla kolem.

„Líbí se vám to?“ zvedla hlavu od tvůrčí činnosti.

„Ano, jsi šikulka,“ postupovala jsem podle pravidla, že by se děti měly za kreativitu chválit.

„No – jestli chcete, můžu vám taky vymalovat váš chodník,“ nabídla mi velkoryse.

„Hmmm… tak… to… ještě nevím,“ pravila jsem a přemýšlela, že ten chodník přece jen nechám pomalovat, ať  se dítě zabaví. Nejdřív ovšem zjistím, kdy meteorologové hlásí deště, abych na to zase nemusela hledět přehnaně dlouho.

„Tak jo, poraďte se doma a dejte vědět,“ sklonila zase blonďatou hlavu k chodníku.

IMG_2109Příští den celá ulice našla ve svých schránkách lukrativní nabídku BARVENÍ CHODNÍKU. S telefonním číslem i pracovní dobou (pondělí, středa a pátek od 16:00 do 17:00) A aby bylo jasno – i s CENÍKEM. Vytvoření duhového chodníku vás vyjde na dvacet korun! (Citlivé údaje jsem pochopitelně vyškrtla. To víte – ještě byste to chtěli taky!)

A tak si říkám, že tahle holčička se v životě neztratí. Věřte mi! Z toho dítěte jednou něco bude…

.

.

Foto 1: Hracky365.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Šikovná holčička aneb Pruhovaný chodník za dvacku…

  1. Enka Quanium napsal:

    hm.. a my se jako děti bály, že nás za počmáraný chodník někdo sprdne.. pokrok nezastavíš 🙂

  2. jolana88 napsal:

    na devítiletou má nekřídově vypsané dospělé písmo …

  3. Ty myslíš, že by… maminka??? 🙂

  4. Sedmi napsal:

    No, holčička to nepsala… Otázka, jestli si řekla o pomoc a čí byl nápad s cenou.. N

  5. Biela Macka napsal:

    No vidis, keby si nezavahala, mohla si to ma este zadarmo.

  6. Aneta napsal:

    Tak teď nevím, jestli se smát nebo upustit slzu! 😀

  7. Tak to děvčátko se fakt v životě neztratí. 🙂 Neskutečně mě to pobavilo a určitě si na to příště vzpomenu v práci, až si zas někdo bude myslet, že platit za práci je přežitek. :))

  8. Kdyby Žaba chtěl lidem barvit chodníky za dvacku, tak mu taky pomůžu s výrobou letáků. Já jsem hodná maminka a podporuju ho ve všem, co podniká.
    On by však, třeba i jen za 1 korunu, propíchnul břicho světelným mečem. Jiné služby pro lidstvo momentálně neuznává.

Zanechat Odpověď

