Pyromazlík aneb Já bych prosila kostřičku surikaty…

IMG_2107Tak… rozhodně nejsem žádná svíčková bába. Ale  svíčky mám celkem ráda. Chápete… atmosféra… romantika… no, nic…… A velmi mě potěšil dárek (díky, Jani), který značně vybočuje z řady.  Svíce. Nevinná, sladká, růžová kočička Kisa. Pyro pet. Ovšem – prosté zažehnutí plamene odhalí děsivou podstatu mazlivé šelmy. Nevěříte?

PyroPet-stills-5-535x301Zapálíte  mazlíčka… a on… hoří. A pak… Začne vylézat stvůra. No vážně… Výrobce radí: „Zapalte svíčku a dívejte se, jak se objeví kostra. Zatímco se vosk rozpouští, v očích jí září oheň.“ Teda… fakt že jo… Brrr… Tyto poněkud dekadentní svíčky stvořila designerka Thorunn Arnadottir, přičemž by mě MOC zajímalo, jaké měla dětství…

.

IMG_2097Firma zatím nabízí kočičku (v růžové a šedé barvě) a roztomilého ptáčka Bíbí v něžných pastelových barvách (pochopitelně taky s kostřičkou).

Doufám, že je to jenom začátek  a že v budoucnu si budu moci prohlédnout i kostru surikaty, opossuma či keporkaka po žehu… Ostatně – ráda bych se dočkala třeba i bezpáteřní žížalí svíčky…

Ale bezesporu, je to zajímavý nápad. A přitom… je to taková blbost, že?!

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Pyromazlík aneb Já bych prosila kostřičku surikaty…

  1. jolana88 napsal:

    pyroman amatér 🙂 skvělý nápad; první mě napadlo, že už dopředu vím, „za koho“ zapálím 😆

  2. oldwomen napsal:

    Brutus morbidní

  3. Petr napsal:

    To je ale nádhera. Ideální dárek pro jednu mojí poněkud ujetější přítelkyni, pro známého hrobníka (na oběd ho nezvu, vždy sní jen omáčku a brambory nechá) a řadu dalších.
    Informujte prosím, až začnou prodávat sérii svíček „Naši politici“ páč bych měl zájem o abonnement.

  4. Enka Quanium napsal:

    Tak to je luxusní, to chci!!!

  5. Ludmila napsal:

    No, já sice miluji černý humor, ale tohle není „cup of my tea“ – obzvláště mám-li na zahradě pod keři sem tam kočičí hrobeček …

  6. vonrammstein napsal:

    Pěkný! Já bych moc chtěl toho keporkaka. Barák mám velkej, na dýlku by se vešel a hořel by hooodně dlouho….

Zanechat Odpověď

