Sex? Ale jistě! aneb Motýlci, kytičky a ejakulace…

imagesMyslím, že rozhodně nejsem žádný puritán. Ale mail, který mi přišel s odkazem na knížku „Moja prvá knižka o sexe“, mě fakt lehce šokoval. Pravděpodobně jsem už trochu mimo  mísu, protože kniha byla přeložena ze španělského originálu už v roce 2009 a má prý už za sebou značný rozruch na sociálních sítích. Tak… ke mně se teda dostala až teď. No a řeknu vám… zlatí motýlci a kytičky… 

knížka_do_školky_(7)Milé maminky, člověk si v knížce může vybrat z velmi pestré řady názorně popsaných obrázků. A vůbec se s tím nemusíte nějak poeticky babrat. Tak třeba takový chlapeček, který se hrabe v kalhotách (jeho věrný kamarád Alík si pod ocásek čumí zcela nepokrytě), je ještě na pohodu. Ostatně – každý malý chlapec by měl podrobně znát anatomii pohlavních orgánů a vědět, k čemu je jednou bude potřebovat…

knížka_do_školky_(8)A taky je zajisté užitečné už v útlém věku poučit děti o antikoncepci.

Čím dřív se totiž naše sladká robátka dozví, co je „erekcia, pohlavný styk, AIDS a prezervativ “ i s ukázkou zabaleného prezervativu, tím lépe (co s tím prezervativem dělá kámoš Alík, není z obrázku zcela patrné).

A nebojte, v rámci genderové vyrovnanosti  je tam stránka pro holčičky s antikoncepčními pilulkami (kupodivu bez pejska i bez kočičky)…

.

knížka_do_školky_(3)Opylování květinek motýlky už dneska nefrčí. Muž má prostě erekciu a ženě zvlhne vagina. Tečka. A kdybyste chtěli vědět úplně všechno, tak: „To posledné sa nazýva súlož, ale nie vždy. Ĺudia súložia vtedy, keď sa milujú.“ Mám jen skromný dotaz – když to posledné je tedy súlož, ale nie vždy, tak CO to teda – k sakru – je? No, nic, raději to nijak nekomentujte…

.

knížka_do_školky_(5)A – ÁÁÁNO! Konečně finále! Tady to máme názorně pro natvrdlé se vším všudy. Každé školáče určitě nesmírně touží vidět, jak to vypadá uvnitř. Aspoň, že se ten pár tak hezky usmívá. A jak píšou uvnitř růžové vagíny, aby někdo náhodou nezůstal na pochybách, TOTO je opravdu soulož.

Ovšem… NE VŽDY!!!

.

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Sex? Ale jistě! aneb Motýlci, kytičky a ejakulace…

  1. jolana88 napsal:

    ostatní je kopulace 🙂 Viděla jsem ukázky. Nekoupím.

  2. Ludmila napsal:

    Boha jeho, kde jsou ty doby, když jsem se pohoršovala nad nějakými dívčími časopisy typu Bravo, Girl apod., co před cca 15 lety četla má pubertální neteř … Nám stačilo „Děvčátka, na slovíčko“ a poučení od maminky a doktorky v deváté třídě, a teď už se začíná ve školce ? Ó tempora, ó mores – nebo jenom stárnu ?

    • Stárnu s tebou a ježí se mi z toho vlasy… No jo, doba a mravy…

    • Marta napsal:

      Stárneme. Jsem čerstvá čtyřicítka, moje dcera měla nedávno v 1. ročníku střední školy přednášku „sexuální výchova pro pokročilé“. Na moji otázku jak se zjišťovalo kdo je začátečník a kdo pokročilý 🙂 se mi dostalo lakonické odpovědi, že začátečníci jsou přece na základní škole (myslela jako první poučení). Přednáška byla poučná, učili se navlékat kondom na banán a svoje dojmy z přednášky korunovala slovy, že na konci každý dostal 2 čokoládové kondomy, ale že je dala spolužákům, protože by se to doma stejně neužilo. Koukám, že jsem ve 40 totálně odepsaná :-)))

  3. Petr napsal:

    Správná kniha ve správný okamžik podporuje staré přísloví: „Co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš.“
    Ovšem ne vždy…

  4. Sedmi napsal:

    Wtf ?? A pro jak staré děti to má být ?

Zanechat Odpověď

