Setkání po letech aneb Když mě nějak bolí klouby…

IMG_2007Tak jsem včera absolvovala sraz po…hmmmm… ceti letech z gymplu. Zajímavé! Upřímně – žádný extra bujarý večírek to nebyl. Musím ovšem pochválit organizátora, který skvěle zvolil restaurace proti  hřbitovu. Třídní sraz po …ceti letech z gymplu je fajn zejména proto, že:

.

–  Spolužáci vám řeknou, že dobře vypadáte, protože už všichni blbě vidí.

– spolužáci vás považují za vtipnou, protože už neslyší úplně nejlíp, a tak se raději smějou všemu co řeknete, aby se neblamovali,

IMG_2002– spolužačky jsou nějaké staré, zatímco vy máte pocit, že vy ne…

– pokud vás začne bolet hlava a vy se zeptáte, jestli někdo nemá Brufen, mají ho v kabelce či kapse všichni,

– ten, kdo v mládí aktivně sportoval, má problémy s klouby a páteří,

– ten, kdo měl už v mládi kladný vztah k alkoholu nepije, protože játra jsou nepárový orgán,

– ostatně… ona spousta lidí už nepije, protože užívá nějaké léky,

– když poněkud kacířsky navrhnete: „Hele, pojďte si zakouřit před šatny na gymplu, jako jsme to tajně dělávali! Je to jenom kousek,“ uslyšíte: „No, víš, ani ne,  já tam s těma berlema nedojdu…“

– Naše výmluvy, které kdysi zněly: „Soudružko profesorko, omluvte mě, ale nemohl jsem se učit, protože u nás doma hořelo a uhořel mi sešit s učivem,“ vystřídaly ještě originálnější: „Sorry, ale já už fakt  musím jít. Tchýně je dneska sama doma a má Alzheimera…“

Milí spolužáci – díky. Byla to nesmírně klidná a kultivovaná pařba. Tak zase za… hmm… pár let… Kloubní náhrady a další nezbytné doplňky s sebou!

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Setkání po letech aneb Když mě nějak bolí klouby…

  1. Enka Quanium napsal:

    Jooo, tyhle srazy si taky užívám.. 🙂
    A kdy se srazíme my dvě? 🙂

  2. Ludmila napsal:

    Já se těchto „vzpomínkových akcí“ raději neúčastním, vzbuzují ve mně nemilé emoce.

  3. Mne nikdo nezve a já jsem přesvědčená, že je to proto, že narozdíl od nich vypadám já mladě. Štvu je tím.

Zanechat Odpověď

