Od hostující blogeríny-maminy aneb Zrádné třídní schůzky…

slabikar_prvnak_1Celý život jsem trpěla tím, že má matka sveřepě odmítala chodit na třídní schůzky a promyšleně plánovala svůj program tak, aby se této zásadní společenské události musel účastnit můj otec. Ve snaze být lepší matkou jsem si předsevzala, že nevynechám jediné třídní schůzky mého syna.

Na těch posledních jsem chtě nechtě musela připustit, že mou matku už docela chápu. Třídní učitelka mého syna nejprve barvitě líčila různé prohřešky svých svěřenců a já hrdě vystrkovala hlavu z lavice, neb syn ve výčtu hříšníků kupodivu chyběl.

IMG_0937Následně se učitelka dostala k hodnocení z prvouky. „Probírali jsme sousední státy,“ vysvětlovala. „Dětem jsem dala možnost vybrat si jednu zemi a napsat o ní,“ pokračovala. V tu chvíli jsem už měla neodbytný pocit, že se svým pohledem soustředí výhradně na mě. „Tady si můžete prohlédnout, jak to dopadlo…“, ušklíbla se a vytasila papír velikosti plakátu, na které bylo velkými písmeny napsáno RAKOUSKO, pod ním načmáraná rakouská vlajka a ještě níže jediná věta: „Rakousko je známé díky SK RAPID VÍDEŇ.“ V rukopise jsem okamžitě poznala svého syna a ve snaze zachránit pověst naší rodiny jsem vykřikla: „To je blbost, vždyť Rakušáci umí rozhodně líp lyžovat!“ 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Od hostující blogeríny-maminy aneb Zrádné třídní schůzky…

  1. jolana88 napsal:

    ty si ale umíš rychle udělat kámoše 😆

  2. To máš doma nějakého šprta, že nehulí na záchodě a neleze přes plot školní zahrady na jahody, ale sedí a píše nějaké slohovky, ne?
    BTW: čím je vlastně slavné Rakousko? Já znám akorát Mozarta a Falca, z nichž jsem koule viděla jen z jednoho.

Zanechat Odpověď

