Překrásná tvář aneb Já jsem ale táááák nádherná…

IMG_1944Ano, já vím! Pokud jde o techniku, jsem naprostý ignorant. Předpokládám, že pro mnohé z vás je funkce – kterou jsem ve svém mobilu nedávno objevila – notoricky známá. Ale já jsem z ní fakt ve smyku!

Ten zázrak, který teď posune můj život výrazně k lepšímu,  jsem našla ve foťáku pod lákavým názvem PŘEKRÁSNÁ TVÁŘ. Vnímáte to – jo? Ne pouze „hezká“ nebo „upravená.“ Ale rovnou pře-krá-sná! Jaké to marketingové terno pro notorické špuličky-selfíčkářky! No… neodolala jsem. A  konečně jsem to udělala! A teď konečně mám… vlastní selfie. Překrásné!

.

oslík_resizedFotky s funkcí překrásné tváře mají opravdu něco do sebe. Ostatně: srovnávejte!

První snímek bez vylepšení je realističtější – a přiznejme si to – i brutálnější. Ostatně – taková je krutá pravda. Fotka nemilosrdně odhaluje každou – byť sebemenší vrásku, pigmentovou poruchu i další nedokonalosti pleti. Vlasy postrádají lesk, bělmo je jaksi zažloutlé, pleť má našedlý nádech a celkový výraz tak vyznívá značně unaveně.

.

20150425_1.90727Stačí však pouze aktivovat překrásnou tvář – a ejhle! Můžete hned s každým bez uzardění sdílet své foto. Obličej získává neoddiskutovatelnou jiskru – vrásky se zázračně vyhlazují, bělmo je jako sníh, zašedlý odstín pleti i pigmentové skvrny mizí, vlasy se lesknou. Rázem máte o několik let méně…

Už nikdy nechci nic jiného! Konečně jsem odhalila kouzlo dobrého selfíčka! Jsem… PŘEKRÁSNÁ! Juch!

.

A teď musím běžet. Jdu si vyfotit pár portrétů a taky bříško, zadeček a tak… Musím totiž zjistit, jestli se překrásná TVÁŘ vztahuje i na ně…

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 reakcí na Překrásná tvář aneb Já jsem ale táááák nádherná…

  1. Dana napsal:

    To je dobré, paráda. To chi takyyyyy 🙂

  2. oldwomen napsal:

    Nevztahuje. Překrásná tvář je krycí název pro dutou hlavu.

  3. Petr napsal:

    Nevím, nevím, ale pokud mohu posoudit, na té poslední fotografii máte skutečně jasnější a nějak jiskrnější pohled.

  4. jolana88 napsal:

    jestli k tomu není rovnou přiloženo „vzorové foto“, nechám si svůj, památečný, klávesový…

  5. Jak tě vůbec napadlo, že potřebuješ něco vylepšovat?

  6. Ivana napsal:

    No tak to teda jdu ten svůj mobil reklamovat, protože tuto důležitou funkci tam nemám! Hlavně, že mám funkci Sport… 🙂

  7. Dejnicka napsal:

    Buď to ajfouny vůbec neumí nebo jsem blbější než průměrný Američan a neumim tu funkci najít. Obě varianty jsou dost na pytel.

Zanechat Odpověď

