Kosmetika jako lék na únavu aneb Moc to nepomohlo…

bez názvuJeště donedávna jsem si myslela, že nic nemůže být lépe a více vyždímané než prádlo z mé  nové pračky. Může!!! JÁ…

A co udělá chytrá žena, když má pocit, že je unavená úplně na doraz a nic nemá smysl?

No jistě! Koupí si pochopitelně nějakou tu báječnou kosmetiku…

1) SAMOOPALOVACÍ KRÉM NA OBLIČEJ COLLISTAR

IMG_1825Údajně vaší pleti dodá přirozeně snědý odstín a zároveň o pokožku pečuje stejně jako běžný denní krém. Lehce se vstřebává a zanechává pokožku jemnou a hydratovanou po celý den. Chacháááá… Zatímco  samoopalovací kapky Magic drops téže italské značky mě celkem neurazily, krém mě úplně vytočil. Já tedy nevím, jak to mají s opalováním Italky, ale tak podivnou a flekatou barvu jsem snad neměla ani před třiceti lety po použití samoopalovacího mléka Sahara. A ten zápach! Namočte vlašské ořechy do octa a máte to. Pokud chcete vypadat, že máte chloasma a trpíte anosmií, jděte do toho!

GLISS KUR BB ZKRÁŠLOVAČ VLASŮ 11 V 1

IMG_1821Vyhodila jsem, bohužel krabičku, a teď se mi nechce  googlit, co má ten zázrak vlastně dělat. Možná, že kdybych se dočetla, že mé vlasy budou po aplikaci vyživené, zářivé a lesklé, podlehla bych aspoň částečně autosugesci. Ale takhle – nezatížená zbytečnými informacemi – se domnívám, že snad … trošku regeneruje. Na tubě píšou, že mám do vlasů vetřít množství krému velikosti lískového oříšku, což se ovšem mi nedaří, neboť  mi pokaždé vychrstne  z tuby do dlaně půlka přípravku, kterou pracně nasávám zpátky do tuby. Vřele doporučuji pro trénink trpělivosti a rozvoje jemné motoriky.

SCHWARZKOPF –  VOLUME SOUFFLÉ 

IMG_1828Tak chápejte… když  se něco jmenuje „suflé“, jdu prostě automaticky po tom. Protože ta představa báječného (nejlépe čokoládového dezertu) který je uvnitř teplý a vláčný… no nic… To suflé na hlavu propaguje Claudia. Schiffer. Ano – ta blondýna, co se  už v reklamách přehrává z vlasových výrobků na auta. Suflé má našlehanou konzistenci a báječně voní. A pak… tak trošku slepí a zmastí vlasy u kořínků, kam tu pastu máte nanést pro větší objem. Ale voní fakt hezky…

No nic. Vyždímaná se cítím furt. Ty fleky na obličeji a unaveně vyhlížející vlasy mi moc nepomohly. Tak… Jdu na čokoládové soufflé. Nebo na dvě. Uvnitř to asi zafunguje líp, než v těch vlasech… Good luck, Claudie…

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Kosmetika jako lék na únavu aneb Moc to nepomohlo…

  1. Sedmi napsal:

    Hmm, tak díky, první krok přeskočím a jdu rovnou na to suffle 😀

  2. oldwomen napsal:

    Bábovka a horká čokoláda mě třeba vyžehlí.
    Na chvíli.
    Ano, také se cítím značně použitě a vyšťaveně a makeup nepomohl ani trošilinku.

  3. Petr napsal:

    Musím, přes vrozenou a poměrně velikou skromnost, poznamentat, že tomu prostě nerozumíte. Kdybyste se poradila s nějakým mužem, byla byste v obraze.
    Podívejte, Schiffer v reklamách propaguje Opel. A co je to Opel? Malé tuctové auto bez fantazie. A ošklivé. Uspokojí, ale rozhodně nenadchne a určitě se s ním nebudete chlubit. „Heč, mám Opel!“
    Tak co asi může být další součást portfolia? Úžasný přípravek na vytvoření afroúčesu?

    A navíc, co je to za nápad, vkydnout si na hlavu nákyp. Co takhle třeba bábovku?

    No snad jsem dobře poradil. Ale to víte, když se jednou vyspíte v knihovně, je třeba to dobro šířit dál.

  4. jolana88 napsal:

    kdykoli by mě, snad, omylem a čirou náhodou popadla chuť cosik na sebe (navíc) patlat – vzpomenu si 😉 PS: vsadím se, že moje (vlastní) fleky na obličeji se splihlými vlasy a narušenou necvičenou motorikou by vyšly hoodně draho 🙂

  5. Ludmila napsal:

    V tomhle případě mám jistou výhodu – za minipříspěvek ze sociálky moc kosmetiky nekoupíš, musím přepečlivě vybírat a zbytečně neutrácet. Takže s opalováním počkám na pravé sluníčko (při práci na zahradě ho bude až až) a nějaké to soufflé mi spíš koupí přítel v cukrárně 😉

Zanechat Odpověď

