Navždy mladá aneb Co já jsem to vlastně chtěla…

bez názvuDnes po ránu na mě vybafl z rádia Alphaville: Foréééver yoooooung… znělo hlasitě éterem. Děsné retro! Tak… kdo by nechtěl být forever young (pochopitelně kromě  Emilie Marty). Rázem to ve mně vyvolalo přehlubokou melancholii. Zvláště teď, kdy mě dloube pod pravou lopatkou, bolí mě koleno, za krkem, loket a vůbec. A vrátilo mě to… ehmmm… do mládí.

MÁM TAKOVÝ POCIT, ŽE STÁŘÍ ZAČÍNÁ KDYŽ:

imagesA96QKBBR–  vás pustí v tramvaji mladá krásná blondýna sednout (splněno před měsícem…)

–  začínají být všichni kolem (lékaři, prodavačky, kolegové atd) mladší než vy (začíná se dít…)

–  ta úplně nová kolegyně, která nastoupila, vám opravdu připadá jako úplné, ale ÚPLNÉ dítě (1. ledna)

– přestáváte rozumět tomu, o čem si mladí vykládají (občas…) a do řeči se vám zákeřně vloudí ta hnusná fráze „to za MÝCH mladých let…“ (zatím výjimečně)

bez. názvu–  vás začne rozčilovat hlasitá muzika, hlasitá mluva a řev dětí (tak… že jo… hm… někdy…)

–  vám vadí, že vám ostatní neodpovídají na váš pozdrav (průběžně…)

–  kolegyni sdělíte, že vám nějak není dobře, píchá vás u srdce a že ještě nechcete umřít TAK mladá.  A ona se na vás zkoumavě zahledí a chladně odpoví: „To se ti už ovšem těžko může někdy podařit!“ (minulý týden…)

vana– si večer konečně lehnete do vany, relaxujete a honí se vám hlavou, co všechno musíte zítra udělat. Pak vám najednou dojde, že něco není úplně v pořádku a že je vám děsná zima, která by vám ve vaně být neměla. A vy si uvědomíte, že jste si …  prostě… NENAPUSTILI vodu… Hmmmm… (včera…)

.
No nic. Forééééver young… To bych si teda fakt přála… Nebo… aspoň … abych si příště nezapomněla napustit tu blbou vodu…

.

Fotky: zetgold.pl, tommy-xxx.blog.cz, spb.all.biz, eldrasiss.blog.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

14 reakcí na Navždy mladá aneb Co já jsem to vlastně chtěla…

  1. Enka Quanium napsal:

    Až na tu vanu to mám stejně.. 😀 Ale neboj, dokud si nesedáš na wc s kalhotama zapnutýma, je to ještě v pohodě 😀

  2. Sedmi napsal:

    noo… jako uplny zajicek bych naveky byt nechtela, ale tak tech 25-30 by mi nevadilo 😀

  3. jolana88 napsal:

    napotřetí jsem si vzpomněla, co jsem Ti chtěla říct – ÁLE vzpomněla 😉 Lidi ve vaně přespávají normálně (soused), evidentně potřebuješ novou pracovnu, relaxační lůžko a dovolenou .. zachraňovat svět (poněvadž s těma mladejma toho moc nevyhrajem) je fuška 🙂

  4. Dana napsal:

    Jo, stáří ke každému jednou přijde, pozveš ho dál a nezáleží na věku :-).

  5. Ludmila napsal:

    Po cca 7 hodinách s 16-měsíčním prasynovečkem se cítím jako po skládání metráku uhlí. Ovšem moje sedmdesátiletá maminka se diví, z čeho jsem tak utahaná, vždyť ona přece hlídala taky. Tak nevím – že by se to stárnutí projevovalo jen u někoho ? A proč si teda zasedlo zrovna na mě ?

  6. Biela Macka napsal:

    Super clanok. Ale mozes sa pozriet na to z tej strany, ze ides s technologiami a trendami a mas svoj blog. Niektore mladsie rocniky ani nemaju sajn ako sa robia webove stranky 🙂 Takze si stale mlada.
    http://www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

  7. A víš, co je úplně největší peklo všech pekel? Když po letech dřiny a odříkání konečně shodíš do oblíbených šatů, sednou ti jak ulita, a pak si sama (SAMA!) uvědomíš, že v tom fakt nemůžeš mezi lidi, protože jsi na to….ehm…….nevyslovím to….však víte co.

Zanechat Odpověď

