Pořádně si to zítra užijte aneb Krásný příští rok…

IMG_1661Musím přiznat, že se mi dost ulevilo, když se po Vánocích můj život vrátil do normálu. V závěru jsem už totiž měla neodbytný pocit, že uvidím-li ještě jednu princeznu (vodníka, čarodějnici, čerta, veselého a vtipného chasníka nebo chudé, ale poctivé a upřímné děvče) a sním-li ještě jeden vanilkový rohlíček, regulérně mi hrábne. Naštěstí jsem si naordinovala fungující terapii: pustila jsem si Kill Billa a u něj jsem uzené zakusovala klobáskou.

IMG_1673Mezi svátky jsem zaskočila k lékaři, aby mi předepsal prášky na hlavu. Čekárna byla plná. A v ní i dva bezdomovci. Mladí, kolem třicítky. Táhl z nich alkohol a cigára. Na rozdíl od části zhýčkané a dobře živené usmrkané populace evidentně neměli ani rýmečku, ani kašlíček. Jejich následující dialog mě zaujal. Sice poněkud ztratí na autentičnosti, když vypreparuji sprostá slova, ale spoléhám na vaši fantazii…

„Čoveče (uvádím jen pro představu – alternativa ty pi..o..), psa mi teď přejel vlak,“ řekl ten v maskáčích.
„A kterého?“ zajímal se ten s dredy.
Placku, vole…“ (Nomen omen, pomyslela jsem si neeticky).
„- Hmmm… mně zase včera někdo v parku šlohnul spacák. Tak jsem spal, ty vole, jenom tak pod stromem ve sněhu, ráno jsem byl úplně tuhý zimou…“ poplácal si první maskáčovou bundu.
„A proč teď – když tak mrzne – nejdeš do ubytovny? Dyť to stojí jenom třicet pět korun na noc,“ navrhl dredáč.
„No jo, vole…“ zamyslel se maskáčový. Pak chvíli hledal správná  slova. A  řekl: „Když… ale… já bych tam… přece… neviděl ty stromy…“

.

TAKŽEIMG_1344:

Ať je ten Váš příští rok takový, abyste viděli ty svoje „stromy“, které jsou nesmírně důležité právě pro Vás…

Krásné noci i dny v roce 2015 Vám přeje

blogerína

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Pořádně si to zítra užijte aneb Krásný příští rok…

  1. Desperádo napsal:

    Potřetí v životě (z toho podruhé v řadě) jsem trávil Vánoce sólově a letos poprvé jsem to zvládl na výbornou. Závěr roku trávím sólo teprve podruhé (a zároveň podruhé v řadě), i když naštěstí úplně sám nejsem. Ale ty pocity z princezen, vodníků a chasníků mám podobné.

  2. Sedmi napsal:

    hezka historka… tak stastny novy i Tobe 🙂

  3. jolana88 napsal:

    nápodobně, blogeríno … aby nehráblo ani strážným andělům 🙂

  4. Enka Quanium napsal:

    Já celé vánoce koukala na krváky a seriál Pod kupolí.. trocha Kinga nikdy neuškodí 🙂
    A prostřený Jůislav nemá chybu.. 🙂
    Tak ať se v novém roce daří a spotřeba léků a cigár roste jen mírně.. 🙂 ale tak někdo musí tu ekonomiku udržovat, žejo….

  5. Ludmila napsal:

    Taky jsem zjistila, že v televizi pro mě už zřejmě nic zajímavého není, tak si hraju jistou simulační hru na PC (aspoň že je pro děti od 12 let). Vanilkovými rohlíčky krmíme naši fenku a já mám místo sladkého chuť na to voňavé masíčko, co se skrývá v kapsičkách pro našeho kocourka … Tak hodně zdraví a štěstí v novém roce, blogeríno, a ať Ti psaní blogu vydrží déle než některým Tvým konkurentkám !

  6. Mimo.ň napsal:

    Jo,stromy. O ty jde… Přeji skvělý a inspirativní rok 15!

Zanechat Odpověď

