Nechci doma žádné sobečky aneb Už je to za dveřmi…

IMG_1523Letos jsem se rozhodla, že mě Vánoce nedostanou.  A předvánoční shon jsem trávila v Egyptě.

No tak… ani tam se před svátky úplně neschováte, ale s pohledem upřeným na palmy a modré nebe se to snáší mnohem lépe s koktejlem na lehátku, než s prachovkou a čistícím prostředkem v ruce …

IMG_1512Vánoce se v průběhu týdne vplížily postupně do celého hotelového komplexu. Koledy? No dobrá. V horku pro mě poněkud nepatřičné, ale co už. Pak se před jídelnou objevil lední medvídek ve vánočním aranžmá posypaný třpytivou drtí, imitující sníh. Pochopitelně, že  jsem toho medvídka pokaždé, když jsem ho míjela, píchla prstem do… hmm… hýždí. Jednou málem upadl vpřed…

IMG_1559Pak se v hale objevil vánoční strom. Celý z vánočních hvězd. Nikdy jsem jich neviděla tolik pohromadě…

Prostorem poté neustále létaly blesky fotoaparátů, protože KAŽDÝ (ano, jistě – i já) chtěl mít fotku před rozkvetlým stromem, pod rozkvetlým stromem i vedle rozkvetlého stromu… (mám všechny tyto varianty).

.

IMG_1573A potom… najednou… začali ti sobi. Nejdřív se vynořil sem tam jeden na pláži. Jen tak… Každý den pak přibývali další. Sobi i malí sobečci. Táhli sáňky. Postávali. Běželi. Svítili. Všude.

Jeden chudák sice vypadal, že ho někdo postřelil a Vánoc pravděpodobně nedožije, ale manžel mě uklidňoval, že se prý jenom tak mírumilovně pase…

IMG_1620Dnes jsem se vrátila domů. A přepadlo mě nutkání zdobit. Aby (přece jen) na svátky bylo naše obydlí  ze všech to vánočně nejobydlovatější. Tak… já jdu teda hledat vánoční ubrus a různé ty stříbrné a zlaté serepetičky. Ať se to tu klidně všechno třpytí a leskne. Jenom sobi a podobná zvířena mi do baráku rozhodně nesmí! A vy si to letos taky užijte. Ať už zdobíte – nebo ne…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Nechci doma žádné sobečky aneb Už je to za dveřmi…

  1. Ludmila napsal:

    Jéžišmarjá, sobi na pláži ??? A lední medvěd taky ??? Nebyly to jenom halucinace z horka či nedostatku tekutin ? 😉

  2. oldwomen napsal:

    To furt píšu. Nelízat ropuchy, nepít houbovej čaj, nebrat z kredence ty samostatně balený pilule, co je na nich nenápadná značka LSD…
    …jinak se pak nikdo nedivte drakovi u ledničky, lednímu medvědovi pod pyramidama…
    Blogeríno, pohodové svátky 🙂

  3. Petr napsal:

    Ještě že tam máte ty fotky. Jinak bych si vážně myslel, že byste ty prášky měla přestat brát.
    (A nezbylo jich pár…?)

  4. jolana88 napsal:

    nevím, co tam kde dýchaj nebo ordinujou – ale chtělo by to změnit medikaci 😀 Užívat advent a svátky v klidu a míru – pohodově přeji ..

  5. JJ, to znám, já jsem jednou strávila Štědrý den na Pamukkale v objetí kolových tanců rozjařených germánských důchodců. V tom našem hotelu měli želví jezírko nazdobené jako vánoční zámek, naprosto zmatené želvy lezly ve třpytkách a tahaly za sebou urousané cáry vaty (=sníh) a turistům se nejvíc líbilo, když se jeden páreček pustil do námluv přímo pod Ježíškovýma jestličkama, bylo to takové symbolické…milujte se a množte se, Boží dítka.

    Letos jsem dala listopad/prosinec v UK v jazykovce a bylo to nečekaně naprosto ANTIVÁNOČNÍ, protože všichni evropští studenti už byli doma (chystat Vánoce) a ti mimoevropští neměli tušení, o co nám jde a z celého shonu si vzali pouze jediné „v obchodech jsou hromady zboží, budou slevy“. Bylo to super. Sedím nad otevřeným kufrem, ze kterého jsem vytáhla Lego a myslím, že dřív, než na Štědrý den ho neuklidím.

  6. Aneta napsal:

    To jsem se docela pobavila. Chceš uniknout Vánocům, ale i v Egyptě tě dostihnou! 😀
    A nesmíš být na ty soby tak naštvaná, vždyť oni za to nemůžou. 🙂

    http://www.infinitetreasure.blogspot.cz

Zanechat Odpověď

