A bude hůř aneb Pohádkový rozhovor sklerotiků…

Tuhle jsme si vám s manželem TAK hezky popovídali…  Začíná to být s tou naší sklerózou celkem zábavné… No fakt…

images„Hele, zítra si uděláme hezký večer. Já mám tu pařbu z práce – jdu na koncert a ty můžeš jít do hospody,“ řekla jsem nedávno.

„Bezva. Kdo tam bude?“ tázal se muž.

„A kde jako?“

„No přece – na tom koncertě…“

„Jó, ahá, ani nevím… Mandrage, Anna K…  A Korn a Vondráčková.“

„Tsss… To by vám Korn s Vondráčkovou mohli zazpívat tu písničku z té pohádky.“

„Z jaké pohádky?“

„No – ten Jiřík na běloušovi a ta s těmi zlatými vlasy přece…“

„Ty myslíš Zlatovlásku? Tak tam nehrál ani Korn ani Vondráčková, ale Jorga Kotrbová a Petr Štěpánek.“

„Aha! Ale někde jel Korn na takovém voze, měl děsnou paruku a něco zpíval…“

„To byla pohádka Honza málem králem!“

„Tak vidíš!“

images8SD1C4EU „No jo, ale tam zase nehrála Vondráčková…“

„Ne? No neblbni mě. Dyť dělala, že je děsně smutná.“

„Hmmm… Šíleně smutná princezna… Ale tam nebyl Korn, ale Neckář. Ty už snad máš fakt sklerózu…“

„No dovol! Se mi to trošku spletlo. Ty naděláš… A kdo tam teda ještě bude?“

„Kde?“

„No – na tom koncertě…“

„A na JAKÉM koncertě???“

„Šmarjáááá… Já se z tebe picnu!“

.

Uffff… Tak já vážně nevím… Dobře už asi bylo…

.

Fota: casprezeny.azet.sk,  sanquis.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na A bude hůř aneb Pohádkový rozhovor sklerotiků…

  1. Petr napsal:

    Asi takhle – nikdo nejsme komplet.

  2. Martina Elegant napsal:

    Není to takhle všude? Moc mne to pobavilo.

  3. vonrammstein napsal:

    Naďa Konvalinková, s tím Kornem s debilní parukou. Krásná a štíhlá jak proutek. Asi jenom pro tu jednu roli.

  4. jolana88 napsal:

    fšude je to stejný 😉 nedej Bože, když dojde na téma kdo kde doopravdy hrál (která Šafránková v Malé mořské) nebo daboval (Korna Svojtka nebo Pavlata?) – skončili jsme u jízdních řádů 😀

  5. Jarka napsal:

    Připomnělo mi to sobotní rozhovor s mužem, kdy jsem se mu snažila vysvětlit, která herečka je Kolářová, takže vzpomenout si na role, názvy filmů a nakonec z toho vylezlo, že on myslí Vančurovou, protože si je plete…

  6. Cikupka napsal:

    Ja si vzdycky v takove situaci vybavim scenku. Malíři vajíčko? Vajíčko malíři? Je to dobrý, je to vsude:-).

  7. Witch napsal:

    Ještě pořád dobrý. Až vám kdokoliv začne tvrdit, že tohle už přece vysvětloval a nejlíp dvakrát, bude hůř. taky proto, že je to obojetné. Zaprvé¨člověku zatrne, jestli fakt není tak blbej, jak vypadá, zadruhé úděs z toho, že by ten druhý dementnil s tím, že jak agrese dokazování vzrůstá, sranda to tedy nebude. 😦

  8. Luc. napsal:

    Jsem ráda, že – dívajíc se na vaše manželství – z Verči vyrostla tak milá a normální a chytrá holka 😀

  9. Mimo.ň napsal:

    Skvělý článek 😉 No jo – ona je asi potíž, že čeští herci v pohádkách různě cirkulují, tož se pak divákům pletou… a protože každá TV stanice si chce urvat svůj díl sledovanosti, popletení divácké paměti většinou dovede k dokonalosti. Zlatý Alzheimer! 😉

Zanechat Odpověď

