Už jsem zase permanentní aneb Jejda, já mám oči…

IMG_13884Poslední dobou se nějak množí zmršená „vytetovaná“ obočí. Slečny s vysokými modročernými oblouky či nepřehlédnutelnými špičatými stříškami nad očima  potkávám všude. Tak… možná chtějí takhle děsně vypadat. Nebo spíš jdou někam, kde je to levné, a kde se s tím nemažou. Těžko říct… Pokud se chcete pokochat permanentními hrůzami, najdete je ZDE (varování: jen pro silné povahy) . Ovšem… permanentní make-up (pokud ho někdo OPRAVDU umí), není vůbec špatný.

oočiObočí a oční linky jsem si nechala vytetovat před čtyřmi lety. A teď jsem do toho šla znovu. Bohužel stále vidím „na blízko“ velmi dobře a ranní pohled do zrcadla mě mírně irituje. Pro krášlení jsem zvolila pro jistotu pátek, a víkend bez manžela. Šla jsem tam, kde mám absolutní jistotu, že to umí, mají certifikáty a já vím, že budu spokojená. „Tetování“ obočí i vrchní linky trvalo zhruba hodinu a půl. Po aplikaci znecitlivující masti jsem u obočí necítila vůbec nic, horní linka byla nepříjemné, ale nikoli bolestivá. Po proceduře jsem pro jistotu polkla Brufen a večer preventivně přiložila na obličej mražený hrášek. Žádná bolest ani větší otok. Foto dvě hodiny po tetování.

.

IMG_1364Druhý den ráno bylo obočí naprosto bez problémů, víčka lehce nateklá – asi tak, jako když máte rýmu. Začala jsem „kerku“ mazat vazelínou a chvilkami ledovat. Mou jedinou blbostí bylo vaření polévky. Dostala jsem totiž děsnou chuť na cibulačku a hezky jsem si při krájení cibule zaslzela, čímž jsem si oči kapku podráždila. Nicméně cibulačka mi spravila náladu a sáček ledu zase víčka. Večer už byly oči OK (viz foto).

.

IMG_1388Za tři dny se vrchní vrstva kůže sloupala, barva ubrala na intenzitě a já už teď zase můžu směle po ránu pohlédnout do zrcadla (i když – ani s těma linkama to už teda není žádná hitparáda…)

Pokud tedy o permanentním make-upu uvažujete, jděte do toho. Ale tam, kde to fakt umí. A hlavně: tři dny určitě nevařte cibulačku…

.

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 reakcí na Už jsem zase permanentní aneb Jejda, já mám oči…

  1. Petr napsal:

    Super odkaz na fotky. Konečně jsem pochopil, kde se berou ty dámy, které občas potkávám v tramvaji a mám z nich dojem, že někde vypustili lacinejší ťapiny mezi lidi.
    Jen mi pořád uniká smysl toho permanentního líčení.

  2. jolana88 napsal:

    vypadá to dobře. Ty taky, samo. O čemkoli permanentním už ani neuvažuji – ne že by se nehodil – a to nejen po ránu, v kteroukoli hodinu – jen jsem nevhodný typ (s nepředvídatelnejma reakcema). Každopádně souhlasím – není dobré zrovna na tomhle šetřit.

  3. Sedmi napsal:

    To máš kliku… Mojí mámě to zkazili a když šla na opravu, tak dopadla ještě hůř…

  4. vonrammstein napsal:

    Vyserte se na to, holky. Naučte se stárnout normálně.

  5. Sia napsal:

    Chlapi tomu nerozumí. Vypadá to fakt dobře. Chápu správně, že jsi byla v tom Studiu 5?

Zanechat Odpověď

