Chtěla jsem to taky aneb Už jsem beauty blogerka…

Téměř každá správná beauty blogerka vyzkoušela na svém obličeji Biofázi a POREfessional od Benefitu. A já CHCI být správná bloggerka! Možná i BEAUTY! Tak jsem si to pořídila taky…

IMG_13521) O Biofázi od Nobilis Tilia jsem přečetla dost. Metoda přírodního ošetření pokožky je založená na stimulaci enzymů a jejím pravidelným používáním se má dosáhnout výrazného oživení vzhledu kůže a její detoxikaci. Bezva! Zakoupila jsem sérum geránium, tymián a měsíček a začala se detoxikovat. Svědomitě podle receptu jsem si to patlala na obličej. Tak… věděla jsem, že nejdřív dojde ke zhoršení stavu pleti, aby se vzápětí stala zářivou, zdravou a oslňující. Ale já do té druhé fáze nedospěla. Mé enzymy zřejmě zešílely a  stimulovaly se natolik, že jsem již druhý den vypadala, že mám lepru kombinovanou se svrabem. Vzhledem k tomu, že se v práci pohybuji mezi lidmi, s Biofází jsem to po čtyřech dnech vzdala. Sbohem, zářivá a oslňující pleti, tohle fakt nevydržím. Leda bych si Biofázi vzala na pustý ostrov…

IMG_13492) K nějakému nákupu jsem obdržela vzorek POREfessional od Benefitu – bázi na rozšířené póry. I když je ta věc „nadupaná“ chemií, stav mé velmi problematické pleti překvapivě nezhoršuje. A účinkem jsem byla natolik překvapená, že jsem si to koupila celé. Bázi nanáším až na make-up na nos a jeho okolí a musím říct, že i když (pochopitelně) neeliminuje takové ty… hm… strašlivé krátery v obličeji, pleť opticky vyhladí, projasní a póry a jizvičky viditelně zmenší. Dejte mi toho rovnou tunu a budu už navždy naprosto šťastná!!! 

Takže díky mým dalším blogokosmetickým experimentům teď sice mám na nose hezky zmenšené póry, ale zbytkem pleti stále ještě asociuji hyenu skvrnitou. Ale neva! Tak… snad i hyena může být správná beauty blogerka!

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Chtěla jsem to taky aneb Už jsem beauty blogerka…

  1. oldwomen napsal:

    Blogeríno, po KAŽDÉ matlámo patlámo biokůře jsem měla pleť horší jak puberťák. Brusné pasty, éééé peeling, vyvolaly fleky a úspěšně obličej úspěšně předstíral virulentnost sakra silného kmenu neštovic. Ó, jak jsem mohla zapomenout na „zklidňující“ pleťové masky!
    V životě ze mne beauty blogerka nebude, bo sádlo halt není ta správná bioderma 🙂 I když, dko ví, co to v těch předražených tyglících prodávají 😆
    ale pleť se mi zázračně vyčistila a prozářila, nehty se přestaly štěpit a lámat, migrény zmizely v propadlišti dějin, když se mi podařilo hodit si do latě zažívání a ukáznit se v pojídání milovaných alergenů (čabajka zejména 🙂 ).

  2. jolana88 napsal:

    jak psáno výše – sádlu zdar! Pupínky naskáčou jen co se k drahoceným substancím přiblížím (a že vyhlazení frézou by nebylo od věci 😉 ) PS: Hyeny, zebry, letadla – blogerujou úplně normálně a běžně 😀

  3. zarox21 napsal:

    To s tou Biofází mi připomnělo vlastní zkušenost s koňskou mastí. Po její aplikaci jsem myslela, že uhořím, takže důvod, pro který jsem ji použila, byl opravdu přehlušen a byla tudíž funkční. 🙂

Zanechat Odpověď

