Buďte i doma sexy aneb Nezapomeňte na šortky…

zzoom_1Internetový nákupní klub Fashion days nabízí každý den několik nových módních kampaní. Podle (pro mě často naprosto nepochopitelného klíče) poskládá oblečení a doplňky do jakéhosi celku a kreativci to celé zaštítí nějakým originálním heslem pro koupěchtivé zákazníky, například: Pro dámy velkoměst nebo Signifikantní styl, případně Šik a nóbl styl.

Občas se u toho dost pobavím. Nedávno jsem si krásně pošmákla na kampani s názvem I doma sexy. A to já – pochopitelně – jsem…

.

zzzoom_1Jako první mě velmi zaujaly šaty z bílé síťoviny (Versace) s lodičkovým výstřihem a raglánovými rukávy z viskózy a polyamidu. No tak… v něčem takovém chodím doma úplně běžně…

Je to vzdušné, nesmírně prodyšné a nijak vás to pohybově neomezuje při úklidu. Vytírání, vysávání a utírání prachu je v tomto modelu úplnou hračkou.

V krajkové síťovině se vůbec nepotíte, takže se v ní i skvěle vaří, pozor je nutné dát pouze při pečení. Horký vzduch po otevření trouby může lehoučký materiál poškodit…

.

zoom_1Tak tohle je úplná domácí pecka! Černé návleky s lakovanými detaily (Wolford) z pružného materiálu a řemínků z lakované kůže ocení určitě každá správná hospodyňka.

Z vašich nožek, které skvěle opticky protáhnou, vykouzlí končetiny hodné sexy bohyně…

Domnívám se, že jsou určeny spíš k víkendovému nošení, zvlášť pokud nosíte do pračky koše s prádlem nebo pracujete na zahrádce. Budou totiž skvělou prevencí proti vzniku křečových žil.

.

zoooom_1A do třetice: černé  šortky zeštíhlující stehna (Maidenform) s extra vysokým pasem, tenkými silikonovými proužky a panely pro cílenou kontrolu pasu, pozadí a stehen. Určitě by neměly chybět v šatníku žádné ženy pro tu pravou domácí pohodu.

Úplně vidím to blaho, když přijdete domů z práce, konečně vydechnete, a převléknete se do něčeho TAK pohodlného a TAK zatraceně sexy. No – kam se na vás v tomto kousku hrabe Penelope Cruz, kterou letos časopis Esquire zvolil jako nejvíce sexy ženu…

Tak co? Vybrali jste si? A v čem vůbec chodíte doma vy?

.

Fotky: http://www.fashiondays.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

16 reakcí na Buďte i doma sexy aneb Nezapomeňte na šortky…

  1. Mirka napsal:

    Taky musí být prima když vám při smažení řízků vycákne olej skrz ty krajkové šatečky na bříško!!Stejně tak se mi moc líbí jak v některých seriálech běhají zdravotní sestřičky v minisukních,lodičkách na podpatku a nebo páskových sandálcích.Asi mám divné končetiny, ale já po 12hod směně v hnusných zdravotních botách mám nohy jak konve!!Nebo že bych zkusila ty lodičky?…

  2. Soňa napsal:

    Nejlepší jsou síťované šatky! Mají ještě jednu dobrou funkci. Když u dveří zazvoní mladík se smlouvou na přechod k jinému dodavateli elektřiny a vy otevřete v takové róbě, s velkou pravděpodobností zapomene proč přišel a možná i uteče. Nikomu nic nestihnete podepsat!

  3. Petr napsal:

    Upřímně – pokud by otevírala slečna na obrázku, tak bych možná zvažoval, že bych se stal podomním obchodníkem. A v takovém případě, že by její chování bylo podobné tomu, jaké bývá popisované v některých povídkách pro dospělé, možná bych se i dal na dráhu instalatéra. „Dobrý den, jsem instalatér Helmut a přišel jsem Vám protáhnout trubky…“ (Nedalo mi to 🙂 )

    Nicméně nabídka je to geniální.

    • A co nářadí, Helmute? (Sorry, ale taky mi to nedalo… 🙂 )

      • Petr napsal:

        Helmut je vždy připraven na jakoukoli fušku. Někdy s sebou ale pro jistotu bere i Hanse. To je kominík a mohou tak provést kompletní údržbu. 🙂

        Ale ta nabídka je jinak geniální. Pokud totiž vezmeme v úvahu statistiky, které naznačují, že většina kupujících v eshopech jsou muži, byť u žen procento roste, přidáme to, že asi žádná žena si nebude kupovat oblečení bez možnosti vyzkoušení, pak mi vychází, že majortiní kupující v takových obchodech jsou muži.
        Vím to sám – zapomenu na dárek, potřebuju ho narychlo a velice dobře vím, že v těchto obchodech mám výraz úchyla. Objednám tedy elektronicky, cestou domů jen vyzvednu a dárek je vyřízen.
        V takovém případě je nutné nějak sdělit, že běžná hospodňka doma běhá polonahá, v pár kousích krajky a pochopitelně na jehlách zvících chirurgických nástrojů pro hrochy.
        Osobně vím, že moje polovička nepohrdne flanelovým pyžámkem ve kterém je teplo, ale taková nabídka mě přesvědčí o opaku.
        Vždyť je to celé jen hra. Ale všichni jí hrajeme rádi, nebo ne?

  4. Enka Quanium napsal:

    No, některé kousky bych brala 🙂 třeba pyžámko Versace ve slevě za pouhých pět litrů? Nekup to.. ale na doma je to škoda, hrdě bych v tom vyrazila do ulic!! Bo Versace, ne? 🙂

  5. My máme teď v práci uvolněný dress code, potřebovala bych něco na pátek, co tam máš za tipy?

  6. Barevné negližé Cavalli, fuchsiové s potisky ve zlaté, fialové, hnědé a černé, lemy ze síťoviny,
    krajkové vsadky,třpytivé logo. 97% polyester, 3% elastan…

  7. oldwomen napsal:

    Blogeríno, budu se muset nad svým domácím šatníkem hluboce zamyslet. Já zaostalá obouvám na bosé nohy válenky, bo už i přes fusky sibiřky zebe, prostorově výrazné tělo halím do bavlněného trika s krátkým rukávem a džínové propínací šatové zástěry princes střihu. Když k tomu při vaření přihodím zástěru, jsem Gertrůda jak vyšitá a když sednu ke stavu se spešl zástěrkou na tkaní (je až na zem, abych nebyla samej chlup, bys nevěřila jak se při tkaní práší), tak to zvenku vypadá, že se u nás zastavil čas tak někde okolo národního obrození.
    V létě vypouštím triko a místo válenek nazouvám sandály, v zimě přidávám černé tlusté punčochy (jiný se mi ještě koupit nepodařilo) a vlňák přes ramena.
    Helmute a Hanzi, klidně přijďte. Uvařím kafe, upeču buchtu. Dealery energií trhám na kousíčky už na chodníku. S vámi ráda pokecám. Jsem totiž zvědavá, jestli máte bohatší slovník než scénář předepisuje. Slovník a pokec u kafe. Žádná gymnastika.

    • Oldwomen. Ty žádného Cavalliho ani Versaceho nepotřebuješ! Vše převálcuješ svým duchem a šarmem! Myslím, že i instalatér a kominík by před tebou rádi padli na kolena… 🙂
      (Ostatně – už kvůli té buchtě – skvělé jídlo totiž vždycky zvítězí nad odívacími kravinami… 🙂 )

  8. Martina Elegant napsal:

    Bordel v pohodlí domova
    …..aneb pro ty, které rozhodně neuklízí

    Moc mne článek pobavil!

Zanechat Odpověď

