Drsný horský vůdce aneb Jak dosáhnout vrcholu…

Z mého muže a jeho kamarádů se stali příležitostní drsní horalé. Naposled si vyšlápli na Králický Sněžník. A já… já jim tu horskou zábavu srdečně přeju, neboť mám doma svatý klid…

imagesCA5R2N8ZKaždému mužskému plánovanému výšlapu  předchází nesmírně zodpovědná příprava, při které nabudu dojmu, že tentokrát se chystají pokořit přinejmenším K2…

Čtrnáct dní předem slyším několikrát týdně: „Hele, máme večer BRÍFINK v hospodě, musíme to všechno pořádně doladit.“  „No, já vám do toho, kluci, nechci kecat,“ prohlásila jsem posledně. „Ale brífink je KRÁTKÉ informativní setkání, čemuž vaše hospodské časy opravdu neodpovídají.“ Od té doby mají pravidelný MEETING…

bez názvuNakonec po vyčerpávajících přípravách odjedou. Přiznám se, že naposled jsem na to v rámci pracovního shonu tak nějak… hm… zapomněla. A pak manžel odpoledne zavolal. Zvedla jsem mobil. Ticho! Následovalo VELMI podezřelé funění, korunované posléze euforickým výkřikem: „Jóóóó! Právě jsme dosáhli vrcholu!!!“

No… v tu chvíli jsem měla absolutní zatmění.  Začala jsem do telefonu hystericky řvát,  že jsou věci, které se manželce NIKDY neříkají a TOHLE je jedna z nich. A že mě to taky vůbec nezajímá! A že je sadista! A ještě…. Načež jsem si uvědomila, že ten VRCHOL… patří Králickém Sněžníku.  Čeština je opravdu krásná řeč…

images4MAPVLR8Doufám, že si při příští výpravě zapamatuju, že je na horách a nebudu reagovat jako žárlivý idiot. Protože to naše poslední telefonické nedorozumění… to už byl teda fakt naprostý VRCHOL!

.

.

Foto: jenprokrasu.cz, hany.info.

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Drsný horský vůdce aneb Jak dosáhnout vrcholu…

  1. Martina Elegant40 napsal:

    Naprosto dokonalý! Moc jsem se při pátku pobavila.

  2. Sedmi napsal:

    uaaaa 😀 😀

  3. Veronika napsal:

    :))) to by byl ale nehorázný sprosťák:)

  4. Nebo sklerotik… 🙂

  5. Dana napsal:

    Hezkyyyy, tos mě pobavila 😄. Ještě, že mi nevolá, nemusím taky vědět všechno.

Zanechat Odpověď

