Jak jsem měla dobrou náladu aneb Pěkná sezónní deprese…

P1110516Dneska bylo moc hezky. Svítilo slunce a byl jeden z těch nádherných říjnových dní, kdy zapomínám, že už bych měla vlastně dávno mít podzimní deprese. Měla jsem na sobě nové šaty. Připadala jsem si mladě. A krásně. Občas se to tak stane. Ale NIKDY to nemá dlouhé trvání…

Stála jsem na tramvajové zastávce a hřála se v paprscích odpoledního slunce. Usmívala jsem se. Jen tak. Měla jsem blažený pocit, že  mám ještě všechno před sebou.

chryzantemy1mVtom se na zastávku přibelhal starý muž. Bílé vlasy i vousy, hůl. Tiše se postavil vedle mě. Čekali jsme spolu. Po chvíli kolem nás projela houkající sanitka. Muž se ke mně otočil a pevněji sevřel svoji hůlku: „Co myslíte, kdy takhle pojedou pro nás?“ oslovil mě. Nechápavě jsem se na něho podívala: „Tak… já myslím, že máme dost času…“ opáčila jsem a upravila si výstřih nových šatů. Ještě stále jsem se cítila TAK  mladá. Prohlédl si mě pomalu a důkladněji. Ušklíbl se. „Cha! To přece NIKDY nemůžete vědět…“ prohlásil povzbudivě.

No – tedy, řeknu vám… podzim je ale fakt TAK DĚSNĚ depresivní období…

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Jak jsem měla dobrou náladu aneb Pěkná sezónní deprese…

  1. Ludmila napsal:

    Auvajs … To já budu mít deprese zítra na pracáku, jestli se zase dozvím, že se hodím ve svém věku už jen na uklízečku ! A to mám teoreticky ještě 20 let do důchodu !

  2. Petr napsal:

    Vidím tu upoutávku na blogerku roku. A víte co? Dám Vám svůj hlas. Jednak se mi blog líbí a pak vážně nevíte kdy přijedou… 🙂

  3. Veronika napsal:

    Taky jsem vám ten hlas hodila, jste super:)

  4. Martina Elegant40 napsal:

    Hned mám taky lepší náladu…když to tak slyším. Fakt hulvát.

  5. Taky ti to moh říct až budeš mít po maturitě.

Zanechat Odpověď

