Jak jsem přišla o plastika aneb No a co teda teď…

images8H7C7BCXTak vám mě nějak napadlo, že bych se sebou už KONEČNĚ měla něco dělat (nebojte, nemíním tím cvičení, zdravou stravu a tak…) Domnívám se však, že taková kyselina hyaluronová (sakra, trvalo mi týden, než jsem se to naučila plynule vyslovovat), aplikovaná injekčně do nosoretní rýhy a těch hnusných brázd na čele, může mé osobnosti ve výsledku pouze prospět. Rozhodila jsem tedy sítě, abych získala kvalitního plastického chirurga…

imagesS8Q2IQ3XA povedlo se. Zjistila jsem, že můj kamarád má spolužáka, který dělá z ženských vypnuté kačery na počkání. „Uvidíš, bude se ti fakt líbit, je s ním děsná sranda, přesně tvoje krevní skupina. Má smysl pro černý humor jako ty,“ tvrdil mi kamarád. „Tady je jeho telefonní číslo a večer mu brnkni, řeknu mu o tobě…“

Hmmm… Doktorů se celkem dost bojím. Chápu ale, že injekce si do obličeje sama asi nebodnu… Ale… když má tenhle doktor smysl pro humor…

Tak jsem mu brnkla… „Dobrý den, pane primáři. Chci vás poprosit o konzultaci,“ šveholila jsem do telefonu. „Potřebovala bych totiž s obličejem provést něco, abych už dál nevypadala jako baset,“ otestovala jsem nenásilně jeho smysl pro humor.

images11BW2H0CNa druhé straně zavládlo mrazivé ticho. „No… hmmm…“ odkašlala si kapacita přes vizáž. „Baset… a… o jaký zákrok by se tedy mělo… jaksi… jednat?“ otázal se NAPROSTO ledově. V tu chvíli jsem to ovšem nevydržela (někdy opravdu rychleji mluvím, než myslím) a spontánně ze mě vypadlo: „O kupírování uší…“

Tak… Smála jsem se jenom já… Plastik to položil. A já… já teď tady zůstanu bez hyaluronu!

Ale co! Nedávno jsem se dozvěděla, že se prý žena ve 30 zahrnuje polibky, ve 40 se zahrnuje květinami a v 50 bagrem… Tak…  já už pomalu… s lehkým předstihem… začnu raději místo „ksichtoúprav“ chystat na zahradě ten plac…

.

Fota: zapnimozek.cz; owschem.blog.cz; aktuality.sk

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Jak jsem přišla o plastika aneb No a co teda teď…

  1. Enka Quanium napsal:

    Nechat si opíchat obličej od suchara, co nepochopí vtip??? Nikdy!!
    A navíc to nepotřebuješ!
    (ee, nebyl by na té zahradě kousek místa i pro mě? :D)

  2. Kamarád má smysl pro potměšilost…jako já. Dej mi telefon.

  3. zarox21 napsal:

    Máte také nějaký optimistický návod co s tou, která se dožila 50?

  4. Přikládání macešek na hruď… 🙂

    • Ludmila napsal:

      Macešek ? To neznám, u nás se začíná přikládat troška hlíny – aby si tělo pomalu zvykalo 😉 No, už jen pár let a abych s tím taky začala …

  5. Aneta napsal:

    Takový baset je vlastně roztomilý, obzvlášť když si nosí kolem těla pneumatiky a neustále se tváří omluvně a s výrazem „litujte mě, já za to nemůžu“. 🙂

    http://www.infinitetreasure.blogspot.cz

Zanechat Odpověď

