Koketerie na úrovni aneb Antičtí filozofové věčně živí…

Moje kamarádka je (stejně jako já) ehmmm… zralá žena. Nicméně (stejně jako u mne) se to mentálně až tak neprojevuje. Tuhle si trošku zakoketovala v hromadné dopravě. Pochopitelně s grácií, která je – nám zralým ženám – vlastní…

bez názvu„Tak si ti tak včera jedu tramvají, nudím se, čumím kolem sebe a kousek ode mě stojí hezký mladý kluk, tak pětadvacet. A na ruce měl kérku. Přisunu se blíž a čtu: ODI ET AMO,“ vykládala se smíchem kamarádka. „Tak jsem si rychle na mobilu vygooglila, co to znamená, pak jsem si decentně odkašlala, aby si mě všimnul, záhadně jsem se usmála (cha! to bych chtěla vidět) a potichu jsem řekla: Hmmm…  NENÁVIDÍM A MILUJI. Hezký citát…“

bez. názvuMladík prý jen vyvalil oči, polknul a vykoktal: „Vy se také zabýváte filozofií?“ Kamarádka jen tajemně přivřela oči a pravila svůdným hlasem: „Ano. A to zejména Aristotelovým pojetím krásna…“ A  plavně vystoupila z tramvaje (čemuž ale moc nevěřím, protože obvykle zakopne, upadne nebo se do něčeho praští). Ve vzdalujícím se voze pak s potěšením sledovala mladíkův naprosto zmatený pohled…

No tak – dámy – uznejte, že TOHLE je krásný návod, jak si na úrovni zaflirtovat. Ne plytce a prvoplánově, ale skutečně intelektuálně! (I když si osobně myslím, že dotyčný mladík bude nejméně půl roku lustrovat každou tramvaj, do které nastoupí, jestli tam není zas ta divná ženská, ale to je fuk…)

bez názvuNo nic! Tak já jdu studovat teda toho… Sokrata, Platóna a pro jistotu taky tu… kosinovu větu. Co kdyby se mi to, hergot, někdy taky hodilo…

.

.

.

Fota: vzory-tetování.cz, http://www.draloisdengg.at, e-matematika.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Koketerie na úrovni aneb Antičtí filozofové věčně živí…

  1. Vystoupila na SVOJÍ zastávce? Protože já bych kvůli nějakému gigolovi půl kiláku pěšky nešla!

  2. dobrotka napsal:

    Kosinovu větu? Myslíš: Lomikare, Lomikare?!

  3. Enka Quanium napsal:

    Hernajs, měla jsem si nechat vytetovat nápis… mohli se mnou flirtovat mladíci v tramvaji… hernajs.. já nejezdím tramvají… a teď mám existenciální krizi! 😀

Zanechat Odpověď

