Podzim přeje ženské kráse aneb Proč teď budu šťastná…

IMG_1266Ano! Jistě. Podzim a zima jsou krásná roční období. Aspoň mi to všichni tvrdí. A já se tomu celý život snažím uvěřit. Letos jsem se rozhodla potlačit fakt, že budu následujících zhruba sedm měsíců trpět nedostatkem slunce a budu zmrzlá jako mražená zelenina. A shrnula jsem všechny klady. Tady je máte:

.

ZAHALENÍ: Zachumlám se do svetříků, vest a kabátků a vůbec budu rafinovaně vrstvit oděvy. Jako zázrakem pod nimi zmizí krabatá kůže i tukové vrstvy.  Prostě tě miluju – podzime! JO!

VYHLAZENÍ: „Tys byla na botoxu? Jsi nějaká… vyhlazená,“ zeptala se mě tuhle kamarádka. „Ne, já mám jenom rýmu. A jsem takhle pěkně nateklá,“ odpověděla jsem popravdě. ANO! Viróza – cesta k vyplnění vrásek. KRÁSA!

KŮŽE: Taková husí kůže (mám ji, jakmile teplota klesne pod 15 stupňů) je malý zázrak. Všimněte si:  ve vteřině opticky eliminuje celulitidu. Kam se hrabou krémy se „zázračnými“ výtažky z chili papriček, cesmíny, kofeinu a teofylinu. SUPER!

UHRANČIVÉ OČI: Díky chladu, větru a topení mě neustále pálí a slzí oči. Hloubka  pohledu tak získává novou dimenzi a výsledný dojem je k  nezaplacení – zastřený tajemný pohled hodný nezkrotné Angeliky. BINGO!

PLNOST RTŮ: V chladu se hodně kamarádím s opary. V podstatě je mám pořád. Na horním rtu vytvoří velkou parádu. Mnohem lepší, než kolagenové vpichy! A v těch stroupcích navíc krásně drží rtěnka! JUPÍ!

PŮVABNÁ TVÁŘ: Pohybuji se většinou v umělém osvětlení, čímž propadám před zrcadly iluzi, že má tvář je…  vlastně… celkem hezká. V šeru mizí pigmentové skvrny a vrásky. Sbohem, kyselino hyaluronová… Nebudu tě potřebovat. Jsem totiž mladá i bez tebe. NÁDHERA!

21102012015Tak … si to užijte plnými doušky. Stejně jako já.

Vždyť říkám: podzim i zima jsou totiž… nesmírně vzrušující roční období…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

14 reakcí na Podzim přeje ženské kráse aneb Proč teď budu šťastná…

  1. Enka Quanium napsal:

    Tak já tedy ten tvůj pozitivní přístup vyzkouším a na jaře podám hlášení, jestli to fungovalo… 😀

  2. jolana88 napsal:

    Zahalení – upadnou mi ramena až na ně navléknu mikynu a svetr, Vyhlazení, Kůže – rudá kůže i kde nevidět (celutyto něco nemám, protože dodnes nevím, co to je), Uhrančivé oči, Plnost rtů – slzoslepýma očima přehlédnu opraskané pysky havajské babči. Půvabná tvář, říkáš, jo? Max. tak v katalogu za výlohou 🙂 jdu hybernovat

  3. Co to je tehofilin, jak se to bere a potřebuju to?

  4. Je jedno, co to je. POTŘEBUJEŠ to!!!

  5. Já jsem velkým milovníkem podzimu a zimy, takže pro mě je i to že mi bude zima klad 😀

  6. Lady eS napsal:

    Já mám ráda ten hezký barevný a teplý podzim. Bohužel u nás je takových dní jen pár. Každopádně s podzimem radostně vytahuji šátky a šály 🙂

  7. Dana napsal:

    Podzim má spoustu dalších krás. Konečně ráno neřvou ptáci a nepere slunko a člověk se může normálně vyspat, protože ráno i večer je tma a noci nejsou tropické. Konečně skončila doba dovolených, lidi jsou k sehnání a nikdo mi neklade blbé otázky typu: kam jedeš na dovolenou? Konečně se život vrátil do zaběhaných kolejí, děcka do škol a tramvaje a autobusy zase jezdí normálně. Je to úleva, skončila vedra, ale zase ještě nejsou mrazy. Krása. A jupííííí, zase začala divadelní sezóna. Zkrátka podzim je krásný a taky krásně voní :-).

  8. dobrotka napsal:

    Čím jsem starší, tím mám podzim raději. Barevné listí a jeho tlející vůně… Ale trochu mě děsí, jak to budu dělat na dlouhých procházkách s kočárem, když veřejné toalety koncem října zavřou… V zimě nejsou na procházkových trasách turisti, tak se dá odběhnout za strom, ale do Vánoc je bohužel sezona a lidí všude mraky… Asi Maxovi prohledám plíny, jestli nemá nějakou XXXL.

Zanechat Odpověď

