Co mám nového aneb Cukr, naftalín a rudé otisky…

Tak jsem si zase dělala radost. A tohle jsou mé nové přírůstky:

IMG_1215Thierry Mugler Angel Eau Sucrée: Kultovní Angel od Muglera mi dlouhá léta lezl krkem. Přišel mi příliš prvoplánový, laciný a kolotočový. Až do chvíle, kdy jsem koupila (tuším, že loňskou) limitku s kakaem, která tu příšernou sladkost naředila. Letos jsem si pořídila další z odnoží – cukrového Angela, který tak neřve, nicméně kolegyně  se mnou a cukrem odmítá sdílet pracovní  prostor. (Ale já ji vesele mučím dál)!

IMG_1220Maska Glamglow: Vzorek masky hollywoodských hvězd jsem dostala na dnech Marianne. Tento „zázrak“ prý používá například Katy Perry, Miley Cyrus nebo Jennifer Aniston. Dobře jim tak. Maska má podle popisu dělat úplně všechno (až jsem ji trošku podezřívala, že umí i vařit a žehlit). Po nanesení na tvář mi přišla dost lepkavá a obličej mě po ní tak brněl, že jsem byla strašně ráda, když jsem ji smyla a vypadala… bohužel… úplně stejně jako předtím…

IMG_1213Kondicionér a maska Aussie: Tyhle tříminutové australské zázraky s klokanem  mají z vašich vlasů vytvořit hedvábí. Mě neurazily, ani nenadchly. Kondicionér s meduňkou byl na mé přesušené vlasy slabý (parfemace mi navíc připomínala naftalínové kuličky). Maska s avokádem mé vlasy slušně vyživila. K lesklé klokaní srsti však mají  pořád dost daleko…

IMG_1222Rtěnka Collistar Rosetto Puro: Dlouhotrvající hydratační rtěnka má na rtech vydržet extrémně dlouho. Na tak… drží celkem dobře. Protože používám výhradně rudé rtěnky, nechávám na všech skleničkách a cigaretových filtrech červené otisky, jako bych měla otevřenou tuberkulózu (no a co – ta s těmi kaméliemi byla nakonec díky své chorobě dost slavná…). A upřímně – s rudou barvou od  Collistaru jsou ty otisky opravdu o trošinku míň výrazné…

Znáte-li rtěnku, která je OPRAVDU nestíratelná, pleťovou masku, která z vás vyrobí hollywoodskou hvězdu, a masku na vlasy, která kštici vyživí a nezatíží, dejte mi vědět. Budu Vám nesmírně vděčná. Děkuji. A zatím … budu pátrat dál…

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Co mám nového aneb Cukr, naftalín a rudé otisky…

  1. Naďa napsal:

    Já jsem udělala štěstí s Matrix Biolage objemová péče pro jemné a oslabené vlasy. Opravdu dělá to, co o sobě tvrdí, konečně po mnoha tunách oplachovačů na vlasy něco, co mi max. vyhovuje :-). Jinak ohledně obličeje, už to moc neřeším, kvalitní i méně kvalitní krém, abych nebyla jako sušená švestka, ale budu vděčná za další výsledky vašeho pátrání!

  2. jolana88 napsal:

    se sem ženu – že jsi NAŠLA – elixír – a nee … se zase vrátím (adresu nejbližší klempírny mám v peněžence furt, občas ověřuji, zda se nepřestěhovali 😀 )

  3. sagiti napsal:

    Na vlasy doporučuji,tak jednou za 5-6 mytí naplácat vajíčko s olivovým olejem a pak jen smýt vlažnou vodou.Po každém mytí oplachuji vlasy octovou vodou a vždy mytí zakončuji co nejstudenější vodou.Vlasy mám dlouhé a krásně lesklé.

Zanechat Odpověď

