Nevím, co dělám! aneb Jsem ještě tu – nebo už tu nejsem?

Každá změna je vždy k horšímu… A to je prostě fakt! Tak například: v práci teď máme nové „píchačky.“ Starší model terminálu nahradil modernější. Jeho cílem je zpřehlednění docházky. Ale… já tedy nevím.

mpmpZatímco starý terminál fungoval bez problémů, s novým je kapku potíž. Při pohledu do záznamů své docházky jsem zjistila, že i když jsem si ráno „čipla“ příchod do práce, terminál ho vyhodnotil jako dva příchody a v témže okamžiku jako dva odchody (Hujere, dneska jsi se zase coural přes vrátnici. Já vím, já vím, ale to ty noviny). Moje kolegyně zase shledala, že sice celý den seděla v kanceláři, ale podle záznamů dvakrát odešla a zhruba po půl hodině zase přišla.

imagesKdyž jsme ze zoufalství požádaly další kolegyni, ať nám vysvětlí, jak správně čipovat, dívala se na nás jako na dementy. Pak pravila, že přece úplně NORMÁLNĚ a se znechuceným výrazem (aby demonstrovala naši neschopnost) provedla kontrolu své docházky, načež zjistila, že se podle terminálu právě nachází u lékaře, což ji zjevně rozrušilo a nás rozveselilo…

A jak se zrovna dívám dnes už jsem byla třikrát krátce po sobě na obědě a před chvílí jsem odešla. Hmmm… mám sice pocit, že tu stále sedím, ale je jasné, že už tu evidentně nejsem. Tak nevím… Poslední dobou už opravdu nevím, co dělám…

.

Fotky:
pragotron.eu
identifikacnisystemy.com

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Nevím, co dělám! aneb Jsem ještě tu – nebo už tu nejsem?

  1. Mitsuuko napsal:

    A tímto jsi mě opravdu pobavila, protože takto dopadá každá změna u nás v práci. Když nám vyměnili pícháčky, lidé začalai hromadně odhcázet v půlce pracovní doby na dlouhodobé nemocenské, ze kterých se však po pár hodinách vraceli. =D
    Co platí u dorbné elektroniky, to se ještě násobí u IT vymožeností. Přechod ze starého systému na nový s sebou vždy podle IT nese nezměrné benefitky a úžasné zlepšení a zjednodušení. V praxi to však zanmená, že s evšichni zaměstnanci budou následujících pár let pochopit slušný smysl pro humor našich IT, protože až po letech nadávání zjistí, že sice pořád něco nového vyvíjí, ale tiše pracují ve starých systémech 😉

  2. jolana88 napsal:

    hele – a není to tak, že jste špatně pochopily zadání? Vy se máte řídit podle mašinky – ne ona podle Vás 😀 😀 se v práci docela naběháš – máte program „pro zdraví těla“? 😀 Včera se synek snažil knihovnici vnutit knihy, co dle systému „byly dávno na regálech“ – ale příchod do školy, jakož i oběd – má v pohodě. tudíž systém je tak špatný jako jeho autor … Zdravím Vaše ET – promiň – neIT

  3. Enka Quanium napsal:

    Ještěže je špitál chudý a na takové vymoženosti nemá prachy.. my máme podpisovou knihu.. old school, ale funguje.. 🙂

  4. Drsoň napsal:

    To vám tam naistalovali, abyste se mohli smát sami sobě. Protože dovede-li se člověk zasmát sám sobě, nevýjde ze smíchu celý život, jak praví Seneka. Pěkně vykutálená společnost.

  5. Marta napsal:

    Podle terminálu soudím, že máte biometrický docházkový systém (taky máme na otisk prstu) – tak proč proboha někomu půjčujete svůj prst, aby se s ním coural přes vrátnici. 🙂
    Hezký víkend všem.

  6. El napsal:

    Obvykle články nekomentuji, ale tentokrát mi to nedá 🙂 Po přečtení příspěvku jsem totiž získala dojem, že váš nový docházkový systém bude evidentně příbuzný toho našeho. A největší mazec je, když pracujete na personálním a máte s ním pracovat nejen jako běžný uživatel, ale i jako administrátor. A nový systém je tak dokonale zabezpečený, že v něm žádný záznam nejde vymazat, aby byla vidět ta historie (jak mi krásně zdůvodnil IT technik) 😀

Zanechat Odpověď

