Podivný tag aneb Freude, Freude, vždycky na tě dojde…

fragezeichenBlogovým světem se toulá další tag. A má PADESÁT otázek. Nic proti tagům, s některýma je i dost sranda… Ale tenhle mi přijde poněkud… jak se to řekne slušně… ujetý. Je to zcela můj subjektivní pocit, ale autorka by možná potřebovala krizovou intervenci nějakého dobrého psychologa… Upozorňuji, že následné čtení (nebojte se, vybrala jsem jen některé otázky) může být poněkud drastické… 🙂

FIXACE NA LOŽNICI: Začíná to zlehka. Autorku zajímá, zda spím s otevřenými nebo zavřenými dveřmi od skříně, jestli mám zastrčené či vystrčené prostěradlo a jakou velikost má moje postel. Velikost? Těžko říct, měřit to nebudu, dveře od skříně jsou mi šumák, prostěradlo má gumu a vůbec, co ty na to – Sikmunde???

SADISTICKÁ DEVIACE: Jeden dotaz zní: Byla bys raději napadena medvědem nebo rojem včel? Tak, já nevím, ale nejraději bych nebyla napadena ničím. A nemám pocit, že by mi štípance či šelmí tlapy v obličeji dělaly výraznou radost… Sikmunde???

21102012010

SEX: Intimní dotazy: S kolika lidmi jsi tento týden spala? (co je ti do toho…) Dělala bys někdy striptýz nebo pózovala nahá pro časopis? (Ale jistěže, kdyby o to ještě někdo stál…)

CO MYSLÍ TÍM TANCEM? A ještě: Tančíš někdy, když nehraje hudba? (to si piš…) Tancovalas někdy ve sprše? (ne, já mám vanu…) Tančíš v autě? (a to jako… JAK?) Fakt tím tancem myslí tanec – nebo mi něco podstatného ušlo?

FEKÁLNÍ TÉMATA: Autorku se nejdřív táže, zda jsem už někdy čůrala lese (a kdo ne?) Pak ovšem přitvrdí a táže se, zda už jsem někdy v lese … hmm… kadila (sorry, ale to už je fakt moc). Podle Freuda probíhá anální stadium zhruba od dvou let… Někdo se tady zarazil ve vývoji, že, Sikmunde…

A ZCELA MIMO MŮJ VĚK: Tag je evidentně určen nějaké jiné generaci. Prý: do čeho si namáčíš kuřecí nuggety? (co to?) Kdo je lepší? Leno nebo Letterman? (kdo to?) Když jsi byla malá, nosila jsi kostým na Halloween? (když jsem byla malá… tak… žádný Halloween nebyl)

Jestli toužíte znát všech 50 otázek „vtipného“ tagu, najdete je třeba tady. A pokud někdo z vás někdy tancoval v autě nebo… ehm… vykonával svou potřebu v lese, dejte mi, prosím, vědět. Vážně by mě to strašně, ale STRAŠNĚ zajímalo…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

18 reakcí na Podivný tag aneb Freude, Freude, vždycky na tě dojde…

  1. lucifrid napsal:

    Skvěle jsi to zpracovala :D. A máš pravdu :). Já si některé otázky prostě přizpůsobila, či je obešla, bo ano, je to na ne psychologa, ale někdy rovnou na psychiatra :).

  2. Sedmi napsal:

    to je divnej tag teda… a 50 jich ted fakt nedam 😀

  3. jolana88 napsal:

    dotaz na „tanec v autě“ bych pochopila u klientů patologie .. Kdo – co – jsou ti pod čarou nevím. Haloween neslavím (dodnes) – kostým – každodenní 😀

  4. Já tančím v autě normálně…ale zas nějak nedivočím, jen takovou poklidnou klasiku: polku, valčík, walz…občas si s mužem dáme tango.

  5. Desperádo napsal:

    Tanec v autě jde, jeden kolega by mohl vyprávět, jak to vypadá, když se v jeho autě začnu do rytmu právě hrané písně spontánně vlnit :))

  6. Naďa napsal:

    Ta mně stačil článek, na 50 otázek a odpovědí opravdu nejsem „zralá“. Jinak článe bezva, dobře jsem se zasmála.

  7. Vendy napsal:

    Otázkové dotazníky mívám celkem ráda, ale tenhle je fakt ujetej. Aspoň polovinu otázek vyházet… zbytek dobrý a v normě. Fakt si nedovedu představit, jak se tančí v autě, když vyjmu klasické vlnění horní částí těla, nebo divoké kývání se do rytmu. Ale to není tanec, žejo… 🙂
    A vybrat si, jestli být napadena medvědem nebo rojem včel, to je taky otázka za sto bodou…

  8. Veronika napsal:

    Já náhodou trsám v autě běžně:) Teda hlavně horní půlkou těla se vlním do rytmu, přidávám kreace z Pulp Fiction…:) Akorát jednou za mnou jel náhodou přítel v jiném autě a pak mě informoval, že se moje vozidlo dost povážlivě kýve, když to rozjedu:))

Zanechat Odpověď

