Cos to koupila? aneb Jak jsem se krásně vlnila…

imagesPo přečtení článku u Moory o kouzelné hůlce na vlasy od Remingtonu jsem dospěla k názoru, že bez tohoto „lokýnkovače“ nemůžu už dále žít a můj konzervativní a nudný život ztrácí bez koketních kudrlinek smysl. A objednala jsem si to.  Vytoužený balíček mi dovezli do práce…

IMG_1176„Ukaž co ti přišlo?“  sápaly se kolegyně po balíčku. Důležitě jsem vybalovala kulmu a všem vysvětlovala, jak budu s pomocí přístroje loknovitá, krásná a neodolatelná (na rozdíl od nich). „Chmmm… A jsi si NAPROSTO jistá, že sis OPRAVDU objednala KULMU? Není to náhodou něco úplně  jiného?  Vypadá to totiž … tak… podezřele. Nepřehmátla ses a nenakoupilas v sex shopu?“ byly za děsně vtipné… Tssss…

IMG_1154ANO! Je to skutečně kulma! A dobrá! Keramická Silk Curling Wand od Remigton slibuje ležérní vlny (zda jsou ležérní, těžko říct, ale jsou fakt bezva…)

Hůlka se rychle nahřívá, po hodině se automaticky vypne (což je báječné a nemusíte se vracet domů, abyste se přesvědčili, že je kulma OPRAVDU vypnutá). Teplotu nastavíte na 120 – 220º C a ovládání je TAK jednoduché, že jsem ho pochopila i JÁ, aniž bych si musela přečíst návod (což   – občas ke své škodě – nedělám nikdy…)

.

IMG_1168„A jééééžííííšššš,“ prskaly příští den kolegyně nad mou vlnitou hlavou a teatrálně se kolektivně držely za břicha. „Tady někdo marně honí ztracené mládí! Bééééé!“ vydávaly autentické ovčí zvuky.

Ale nešť!  Ať si hrají na přežvýkavce dle libosti. Až  budou chtít taky omladit nakudrlinkováním – tak …NEPUČÍM! Bééé!

A teď mám vlasy samou loknu… Jééééé, je je!!!

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Cos to koupila? aneb Jak jsem se krásně vlnila…

  1. Naďa napsal:

    No prosím, docela tip na dárek pro vnučky…

  2. tuttobene napsal:

    Tak teď už ji chci taky, tu kouzelnou hůlku. Lokny přičaruje, mládí přičaruje, co víc si přát?……
    Vůbec bych se nedivila, kdyby do týdne chodily kolegyně nakudrlinkované taky:-)

  3. jolana88 napsal:

    technická – lokny FAKT drží – i na dlouhé vlasy? zkusila jsem už šest – a nic. Nejdýl vydržely 15minut

Zanechat Odpověď

