Dnes je určitě nějaký mezinárodní den. Ale ČEHO???

imagesDnes – 8. srpna – jsem se hned po ránu v denním (seriózním i neseriózním) tisku dočetla, že tento den je MEZINÁRODNÍM DNEM ŽENSKÉHO ORGASMU. Svátek prý vznikl původně v Brazílii, odkud se úspěšně šíří do dalších zemí. Jeho cílem je připomenout, že ze sexu může mít potěšení i žena. No… neříkejte!

Pochopitelně, že jsem tu převratnou novinku OKAMŽITĚ sdělila kolegyním, takže jsme následnou půlhodinu rozvinuly cennou diskuzi, která nás všechny nesmírně obohatila.

IMG_0945Odpoledne jsem při nákupu házela v supermarketu do košíku kapsičky pro kočky a přistoupila ke mně dívka. Byla mladá, krásná, na sobě měla černé rukavičky a černé šaty, začerněný nos, od kterého vedly namalované fousky a na hlavě látkové kočičí uši. Nejdřív jsem si myslela, že mi hráblo, ale pak jsem se uklidnila, že jde o nějakou akci. „Máte kočičku?“ usmálo se na mě to maskované stvoření. „Ale ne. Já tohle dávám manželovi běžně na špagety,“ usmála jsem se pro změnu já a hodila do košíku další Friskies. „Aháááá,“ vytřeštila oči. „Já jen, že dneska je MEZINÁRODNÍ DEN KOČEK – a tyhle kapsičky jsou v akci…“ vykoktala zmateně.

Tak teď nevím… Dnešek je tedy mezinárodním dnem. Těžko říct čeho. Nejspíš koček a orgazmu. Užijte si ho. Po svém – ať už slavíte cokoli!!!

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 reakcí na Dnes je určitě nějaký mezinárodní den. Ale ČEHO???

  1. jolana88 napsal:

    🙂 a já furt, proč je Celestýna od rána tak rozjetá .. slaví 😀

  2. Nesouvisela nááááhodu ta otázka na tvoji „kočičku“ s tím dnem orgasmu? Pak tvoje odpověď, že to dáváš manželovi na špagety, nepostrádá jisté pikantnosti…

  3. Enka Quanium napsal:

    Tak fajn, důvod se napít.. jdu slavit! Ostatně lev je taky kočička, že jo.. takže mám mezinárodní den.. 🙂

  4. Petr napsal:

    Dovolte, abych tedy, byť opožděně, pogratuloval. A přirozeně, jak je u nás dobrým zvykem, popřál i do budoucna mnoho úspěchů jak v osobním tak i v profesním životě.

    (Do pr…., kde je smajílk kytyčky 🙂 )

  5. Dejnicka napsal:

    Podle mě je to nejlepší kombinace jaká může bejt:-D

Zanechat Odpověď

