O postavení žen aneb To si snad děláš srandu, Benjamine!

imagesCAAM0WCBKamarádovi se narodilo vnouče. Přesněji řečeno VNOUČEK. Tedy – nenarodil se pochopitelně jemu – ale – no, však vy víte, jak jsem to myslela… A pokud skutečně platí, že dítě se má pořádně zapít, aby bylo zdravé, tohle robátko NIKDY v životě nedostane ani rýmu. O to se tedy dědeček s kamarády postaral vskutku svědomitě …

Novorozeně pánové pořádně zalili pivem i něčím ostřejším, přičemž mu věštili zdraví, krásu, úspěch, inteligenci i obrovskou přízeň žen a jejich krok k domovům pak byl v noci velmi, velmi vratký.

IMG-20130727-00038Upřímně – trošku mě zarazilo, že potomky mužského pohlaví slaví muži tak nějak důsledněji a bouřlivěji, než zrození holčiček. Dovolila jsem si tento postřeh doma opatrně nadnést. „Vysvětli mi, jak je to možné? No jsou snad ženy méněcenné – nebo co?“ končila jsem rozhořčeně delší monolog poukazující na rovnoprávnost. A z manžela vám tak nějak automaticky vypadlo: „No… jenom tak… TROŠKU…“

Milé miminko Benjamine! Chci ti teď do života popřát zdraví, krásu, úspěch a inteligenci. Jen tou obrovskou přízní žen (kterou ti věštily ty divné pivní sudičky) si nejsem až tak úplně jistá. Už teď – sotva ses narodil – totiž máme kvůli tobě tichou domácnost…

 Foto: mimibertik.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

29 reakcí na O postavení žen aneb To si snad děláš srandu, Benjamine!

  1. Ludmila napsal:

    No jo, chlapi – to občas není označení, ale diagnóza … Ale my ženy víme přece svoje, muž je sice údajně hlavou rodiny, ale žena je krkem, který tou hlavou kroutí 😉

  2. Ještě že mi někdo rozumí… 🙂

  3. eM napsal:

    Rovnoprávnost se vymyslela aby se ženským zavřely huby, ve skutečnosti je to klam hehe – já mám taky tichou domácnost zcela bez mužského elementu, když nepočítám své dva kocoury – tomu já říkám rovnoprávnost !-D. Zdravím Benjamínka a přeju mu všecko NEJ, ale ty skvělý ženský si budeš muset vybojovat, chlape :-*

  4. Enka Quanium napsal:

    Tsss…. to oni neví, že chlap je jen nepovedená ženská?? Věda hovoří jasně.. ženská: chromozomy XX.. chlap: chromozomy XY.. a co je Y? X s ulomenou nožičkou.. jasné, ne? 🙂

  5. Ivana napsal:

    Bohužel, je to ale opravdu tak… Ale jak k tomuto scestnému názoru pánové došli, to netuším. Vždy už v knize knih je psáno, že žena byla ten druhý, tudíž vylepšený model!

  6. Sedmi napsal:

    no to bys mela slyset vsechny ty komentare vsech! kamaradu muzskeho pohlavi…“Tak konecne to vyslo co“ bych vrazdila, ale misto toho se usmeju a rikam nechapave „a co jako?“

  7. jolana88 napsal:

    šmankote – já to tak NERADA říkám – ale jsou typy chlapů, co radši holčinu .. a kdo ne, je „jenom“ chlap – to není ani delfín 😀 PS: tatin žije v domnění, že narodit se jako „kluk“ mu synek udělal schváálně 😉

  8. Dana napsal:

    Hezkyyyy!!! Zatracené mužské pokolení :-). Mimochodem, včera jsem viděla druhou půlku a ani moc nelituji, že jen jednou, ale jooooo, bylo to hezké a hlavně, nespadla ani kapka a doma mi bylo řečeno, že prý kdysi takové jako jsem já upalovali na hranici. Tak mě upal, tak mě oběs :-). Ahoooooj !!!

  9. Drsoň napsal:

    … náhodou, chůze domů se nekonala, té jsme totiž nebyly schopni (vyjma D. s Indym) … pěkně jsme sedli na kolo a dojeli … ti co to viděli nevěřili vlastním očím … po vlastních to nešlo a na kole bez problému … i já jsem nevěřil vlastním očím, poněvadž, když jsem zastavil před garáží, tak jsem měl opět problém s chůzi 🙂

  10. Já fakt nemám den…..ta to vidíš, USB…tutík vidí taky, samozřejmě….já jdu rači do práce, čau.

  11. dobrotka napsal:

    Jedna moje kamarádka říká, že kluk jako první dítě neva, u druhého už to ženská obrečí. 🙂 Zatím jsem ve fázi jedna, sama jsem zvědavá, jestli se nám zadaří i to méněcenné pohlaví, které je samozřejmě mnohem krásnější, chytřejší a vtipnější než mužské plémě. Konec konců Kniha knih (jestli se tedy nepletu) říká, že Adama bůh uhňácal z blbé hlíny, kdežto na Evu již použil onačejší matroš (i když opotřebovaná kost taky není žádná výhra, že). Dnes se kolegyňce Janě Zámrské narodil druhý kluk, zatím jsem ale neměla tu drsnou odvahu se zeptat, jak je to s tím brekem…Zůstala jsem u obligátních gratulací, na blbé dotazy je čas, až uplyne šestinedělí, abych v bouři hormonů jednu náhodou nekoupila…

  12. Witch napsal:

    No, chlap je sice nepovedená ženská, ale když jedna malá holčička, zhruba tříletá, uviděla pána na záchodě, pravila skutečně moudře: To je šikovný, to nemám 😉 Takže bych ty mužský omilostnila, zvláště, když jim občas umíme přes to šiokovný odkrvit mozek a tahat je kam chceme jak oslíka za mrkví… 😉

Zanechat Odpověď

