Ozdravné kopřivové pití aneb Co to mám s tou rukou?

MákO víkendu jsem se vrhla do přírody. Nasbírat kopřivy. Občas mě totiž popadne ozdravná mánie. Vím, vím… kazím si … ehm… svou image drsňačky – žádný sport a žádná zdravá strava. Ale na jaře s „ozdravovaním“ organizmu blbnou všichni – tak proč ne krátkodobě  já! A – budete se divit, kopřivové pití mám ráda…

20140418_164129_resizedLetos jsem zažila lehký kopřivový šok v supermarketu, kde u zeleniny ležely v plastových vaničkách … KOPŘIVY. Pár kousků evidentně unavených rostlin za dvacet korun. Prý novinka! A se slevou! No toto! Nevěřícně jsem na to zírala. Kopřivy? Za peníze? Hrome!

Cestou domů jsem procházela kolem chodníku bohatě lemovaného kopřivami a v duchu počítala: dvacet korun, čtyřicet korun, šedesát korun… někde kolem pěti stovek jsem toho nechala…

.

kopřivyKopřivy obsahují hořčík, vitamin C, B, třísloviny a spoustu dalších skvělých věcí a jsou prý dobré úplně na všechno (jestli jsou i na hlavu, těžko říct…) Já sbírám  (na místech daleko od cest) pouze vrchní lístky které doma opláchnu, zaliju neslazenou minerálkou nebo vodou, a nechám několik hodin odstát. Piju s citrónem.

Večer jsem sice krátkodobě propadla panice, že mám mrtvici, neboť mě začala děsně brnět pravá ruka, ale než jsem vytočila číslo záchranky, vzpomněla jsem si, že mě kopřivy popálily i přes rukavice…

Srk, srk! Joj! To budu zdravá! Jupíííí! A zítra si dám k tomu smažáku s hranolkama rovnou dvojitou tatarku! (Hernajs – co že to psali o těch močopudných účincích??? Tak já… běžííííímmm…)

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

16 reakcí na Ozdravné kopřivové pití aneb Co to mám s tou rukou?

  1. Enka Quanium napsal:

    Když brní pravá ruka, tak to je v poho.. až začne brnět levá, tak volej! 🙂

  2. Romana napsal:

    Dobře děláš! Budeš mít teď nesmírně posílenou pravou ruku…na zvedání…číše.

  3. jolana88 napsal:

    no mě koutky spadly .. i Ty, Brute?? zdravotní? .. pozdvihám kafčo bez zrcadla (než si vzpomenu, jak se jmenuju) 😉

  4. Ludmila napsal:

    Bóže, to jsem mohla vydělat majlant za tu spoustu kopřiv, co po zimě vyrostly na zahradě … Že mě to nenapadlo, otevřít si s nima stánek ! A musela bych to napsat i do daňového prohlášení ?

  5. Martina Elegant napsal:

    Co kopřivy, ale už i vzduch prodávají. To by bylo teprve počítání… Skvělý článek! To jsem tak pobavila, to jsem potřebovala. Díky moc!

  6. eM napsal:

    Navnadilas mě….na tu dvojitou tatarku !-), kopřivy letos asi vynechám…Počítá se, že jsem se dvakrát popálila, když jsem přes ně lezla škubat medvědí česnek? Já myslím, že asi jo :-D….
    No mě brní pravá ruka často, ale to jsou karpály…!-)….až bude brnět levá volám taky Ence…
    Ty jo ale ty kopřivy za dvacku mě odrovnaly!!! Tak na zdraví !-)

  7. Ludmila napsal:

    Haló, blogeríno, co je děje ? Máš výluku nebo stále ještě šok z kopřiv ? Nebo že by snad nebylo o čem psát ? To mi, prosím, nedělej, stačí, že už asi skončila Protivná blondýna 😦

Zanechat Odpověď

