Strašné jarní obžerství aneb Nech už sakra té dekantace…

IMG_0505„V té zimě se mi na to grilování ani moc nechce. Pořád je hezky a zrovna dneska musí být taková děsná kosa,“ povzdechla jsem si v sobotu při balení vína, nakládaných kyselých houbiček a cibulek a hledání zimní bundy a hrubých ponožek. „No, ale zase ty dobroty! A aspoň tam nebudem dlouho otravovat. Začíná to v pět, to už v osm můžeme být doma…“

klobásy17:00
– Tak na rozjezd tu máte jednohubky, slané štrůdly, tvarohový dort a tohle jsou zapečené olivy s mandlí ve slanině. Klobásy jsou domácí a douzené, víno už  se dekantuje.
– Ježíš, ty olivy jsou úžasné… A tahle klobása… A ten dort… A česneková pomazánka…
– Hele, co to je za přístroj?
– Teplomet. Aby vám nebyla zima.
– To je na plyn?
– Jasně!
– Hele to fakt hřeje, asi si sundám čepici…
– No ty vole, to je luxus, nalej mi ještě…

.
tatarák17: 45
– Jako předkrm jsem udělal tatarák z lososa a k tomu máte zapečené bagetky s olivovým olejem a pestem. Tady je avokádo…
– Já chci ještě víno…
– Počkej, dekantuje se…
– Ty s tím vínem naděláš…
– Hele, ať to štěně neběhá kolem toho teplometu, stejně ho nebudem jíst…

.

 

kachny 18:30
– Teď tu mám vykostěná  kachní stehna (poplácá se po stehnech).
– Úúúúžasné… A ty furt nedekantuj to víno. Stejně tím přelíváním celý proces pití jenom zdržuješ. Nalij nám rovnou…
– Tsss… Sem to s váma myslel dobře… Se vám na to můžu…
– Proč nahříváš tu plynovou bombu u toho ohně? Není to nebezpečné?
– Prd! Myslím, že už je tam málo plynu! Dělám to tak deset let a ještě nikdy se nic nestalo!
– No to už jsem teda fakt v klidu!

.

maso19:30
– A teď mám pro vás hanger steak, to je takový  sval bránice, býk to má tady někde – takový plochý kus masa (zatřese  břichem). U nás mu říkají  veverka nebo řeznická panenka. Dal jsem na to jenom kapku worcesteru, hrubou sůl a pepř…
– Ježíššš… to je… pohádkáááá… Tak šťavnaté…
– Kašlu na vás, nedekantuju, lijte si to rovnou do krku…
– Ať už tu bombu nenahřívá, kapku mě to zneklidňuje.

.
IMG_051722:00
– A sakra, myslím, že došel plyn…
– Chvála Bohu…
– Kluci, pojďte, počůráme přes plot sousedovi slepice…
– A víš co – budeme se jim trefovat mezi oči.
– Jak se jim chceš trefovat mezi oči, když mají každé oko na jiné straně hlavy?
– No přece doprostřed hřebínku…
– Pojďte sééém, slepičkýýý. Hergot, kde ty potvory jsou? Že by už chrápaly?

.
bez názvu23:00
– Tak… my už asi… teda… myslím… domů…
– Sem se asi piclaaaa… Trošššškuuu…
– Jsem veverkáááá… A dekantujuuu…
– Hlavně zase nekokrhej, jako když jsme šli tuhle z plesu! Lidi kolem spí…
– Ky-ky-rykýýýýý…
– Psssstttt!!!

.

23:15
– Prý… jenom … na chvilku… v osm jsme… jako… doma… Chachááá!
– No a so … jako… Dyť… pohoda… byla…
– Až na to … kokrhání… krásný… ve-čer… to byl…
– Uáááá!  Ky-ky-ry-kýýýý!!!

.

Obrázek: prodejdrubeze.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

26 reakcí na Strašné jarní obžerství aneb Nech už sakra té dekantace…

  1. martina elegant40 napsal:

    Dokonalé! To chci zažít, tedy to jídlo.

  2. U dvou Verunek napsal:

    No to zas musela být akce:) Úplně vás vidím! Hostitel musel být jako vždy úžasný, prostě co vytvoří, to je úžasné! Doufám, že dneska nemáte moc kocovinu a že to slepičky přežily! Veronika

  3. Simone napsal:

    😀 😀 Oóóó, jéééé, hnedka bych si dala! A jdu si teda vyhledat, co je přesně ta dekantace, ať nejsem za trubku.

  4. Ludmila napsal:

    Já zas doufám, že to přežilo i to štěně a nebylo nakonec servírováno 😉 A slepičky opravdu chodí spát brzo, já to poznám podle sousedova nadávání, když je zahání do kurníku … A ten dlabanec, taky bych si dala, zřejmě nezbylo, co ? 🙂

  5. Sedmi napsal:

    já chci takýýýýýýý 🙂

  6. jolana88 napsal:

    hostitel gurmán aspirant na Darwinovu cenu 🙂 nechám ostatní, včetně psa a vína, beru jen stejk – to je dobrá nabídka, ne? :)))

  7. Romana napsal:

    Trefilas nějakou slepici přes plot mezi oči?

  8. 747 napsal:

    😀 a do čeho že vrazil marjánu, že jste tak řádili???

  9. Veronika napsal:

    Ahoj, kdyby ale přecejen někoho zajímalo něco o dekantaci, doporučuji stránky http://karafanavino.cz/dekantace-vina/

Zanechat Odpověď

