Trosky aneb Jak jsem byla nejkrásnější na celém světě…

známkaTo jsem takhle seděla večer polozhroucená před zrcadlem. Klepaly se mi ruce a cukalo mi oko. Můj muž se na mě soucitně podíval a prohlásil: „Potřebuješ dovolenou! Aspoň prodloužený víkend. Pojeďme někam. Kam bys chtěla?“ Prohlédla jsem si svůj odraz v zrcadlové ploše. Asociace byla okamžitá. „Trosky,“ vydechla jsem. „Chci rozhodně vidět hrad Trosky!“ A tak jsme vyrazili do Českého ráje… A abych byla nejkrásnější na celém světě, nechala jsem si před cestou nalepit umělé řasy…)

IMG_0449Když jsme dojeli do Zámeckého hotelu Sychrov (mimochodem – strašně ochotný personál a BÁJEČNÁ kuchyně), naplánovali jsme trasy na čtyři dny a těšili se. Ráno bylo kruté. Moje oči! Jedno bylo lehce nateklé a místo druhého jsem měla dvě rudá jelita. Pohled pro bohy a pro mého muže! Konečně jsem OPRAVDU byla nejkrásnější na celém světě (až na tu blbou Sněhurku…)

IMG_0435Museli jsme změnit plán. Vyrazili jsme do Liberce. Nejdřív jsem dostala antihistaminika a kalcium a skvělá kosmetička (a bývalá zdravotní sestra) Holoubková (které tímto NESMÍRNĚ děkuji) mi sundala umělé řasy. Pak mi v nemocnici na očním řízli a vyčistili hnisavé ložisko, a protože jsem už začínala mít kapku zimnici, přidali i antibiotika…

IMG_0439Cestou z nemocnice jsme se aspoň zastavili na zámku, kde jsme se vyděsila k smrti, neboť jsem spatřila  supa. Jak se však ukázalo, právě zde probíhal jarmark, a ten sup byl skutečný. Do rozjařené atmosféry jsem skvěle zapadla, protože mě s ovázaným okem většina návštěvníků považovala za atrakci a jedno dítě se se mnou chtělo i vyfotit. Ostatně – i já bych tam mohla udělat hezké fotky, ale sobecky jsem dala přednost masochistickému zdokumentování svého oka ze všech možných úhlů. „Nechceš raději jet domů?“ zeptal se mě soucitně můj muž a pohladil mě po půlce tváře sloního muže. „Nechci!“ prohlásila jsem. Přece MUSÍM vidět ty Trosky.

Hrad1Příští ráno jsme tedy jeli dobýt hrad. I když mi bylo z antibiotik špatně od žaludku a ukázalo se, že jsem lehce alergická na hypoalergenní náplast, nějak jsem se doplazila k úpatí Trosek. Vyčerpaně jsem se tělem přisála k hradbám a na vzácný okamžik došlo k absolutnímu souznění. Prostě… dokonalé trosky…

Závěrem bych Vás všechny chtěla velmi srdečně pozdravit ze své krásné dovolené. (A pokud máte zájem, mohu Vám ukázat spoustu NAPROSTO báječných fotek svého oka…)  🙂 

Vaše blogerína…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

37 reakcí na Trosky aneb Jak jsem byla nejkrásnější na celém světě…

  1. martina elegant40 napsal:

    To je mi hrozně líto. Tohle je vážně možné? Kdo je aplikoval? Já se toho tedy obávám oprávněně a pořád říkám, že bych na to raději nešla, že mi nesvědčí nic umělého, co nemám já sama pod kontrolou. Je dobře, že jsi o tom napsala. Díky!

    • Raději krátké řasy a oči v pohodě! Nicméně, než jsem šla na řasy,viděla jsem několik žen, kterým dělala řasy stejná kosmetička. Prostě jsem měla smůlu – ale já jsem obecně katastrofista… 🙂

  2. Martina napsal:

    Teď to čtu…a bylo to úžasné,byli jsme tam zrovna v tu stejnou dobu taky 🙂 Dokonce jsme se zdravily…škoda vaší indispozice…

  3. Dana napsal:

    Jsi smolař, to se jen tak nestane. Tak hlavně, že jsi viděla aspoň ty Trosky.

  4. Sedmi napsal:

    ty jo… to sis teda uzila… btw ja taky nesnesu na ocich zadne licidla ani rasenku, tak do umelych ras bych se asi radsi vubec poustet nemela…

  5. tutto bene napsal:

    Taky tě zdravím naše jednooká USB! Kurde to je memento!!! Na řasy teda nejdu.
    Jak čtu, tak zámecká kuchyně byla nejlepší flastr na bolavý víkend. Rozumím. A díky za tip na Sychrov.

  6. Levandule od Lutense napsal:

    Tak tomu říkám pořádný relax:-D…

  7. oldwomen napsal:

    Dle hesla svůj k svému….. NE! Žádnou dovolenou NECHCI! Ne a ne a ne.
    Blogeríno, skvěle zpracovaná každodennost fiaska dobrých úmyslů 🙂

  8. Meduňka napsal:

    ajajajaaaajjj… a víš, že se Trosky pokusil dobýt i Jan Žižka z Trocnova? 🙂 takže jsi byla báječně tematická 🙂
    Dej se brzy dokupy!

  9. Enka Quanium napsal:

    Olalá, ty si teda dokážeš užít výlet! I s exkurzí do zdravotnického zařízení.. ty naše místní už ti nestačí? 🙂
    Přeji brzké uzdravení!!

  10. Ivana napsal:

    Já jsem známý drsoň a cynik, takže jsem ráda, že nejsem jediná, která má na výletech smůlu 🙂 To potěší a pozvedne sebevědomí 🙂 Taky očihuji místní zdravotnická zařízení 🙂
    Ale upřímně držím palce, ať se to rychle vyléčí…

  11. jolana88 napsal:

    většina lidí by si „radosti“ rozložila – Ty, pašák – fše v jednom!! doufám, že oko je v pohodě. PS: máš v plánu další zákrok? – třeba prodlužování vlasů a Hair??

  12. Amelie napsal:

    Proboha…no hlavně že už je ti líp. A snad zase vypadáš jako člověk:-)

  13. Lux Mercer napsal:

    No páni, to oko byla reakce na umělé řasy? Tak snaž už jsi v pořádku, alergické reakce jsou protivné a člověk fakt trpí. Vím, co říkám, protože jsem jedno celé léto brigádničila na koupališti, kde rostla lípa a kvetla a kvetla a já každé ráno otíkala a otíkala a pořád jsem se divila z čeho. Po sezóně, kdy stačil jeden den, abych na koupák nezavítala a byla jsem v pořádku, mi to docvaklo. Zpropadená lípa a má alergie na ni.

Zanechat Odpověď

