Co mě pobavilo aneb Kočka, cukřík a nikdy jinak!

IMG_0380V minulém týdnu mě pár věcí potěšilo. Slunce mě vytáhlo do Beskyd, kde jsem se (pochopitelně) KRÁTCE prošla od hotelu Charbulák k chatě Švarná Hanka. „Jak já miluju jaro,“ hýkala jsem nadšeně, hopsajíc po louce, než jsem šlápla do kravince. Bonusem za to příkoří mi pak byly halušky s dvojitým špekem a místní pivo Ostravička.

IMG_0377Kdo mě dobře zná, ví, že jsem solidně hráblá přes kočky. Miluji je pro jejich nepoddajnou a osobitou povahu, pro jejich předení, srst a tak nějak… vůbec… V hotelu Charbulák (který je údajně nejstarším horským hotelem v Beskydech) mají nad krbem obraz kočky. Úplně tiše si tam lebedí a mně bylo příjemné na ni koukat. Tak jsem si ji „vycvakla…“

IMG_0381

Cestou k chatě Švarná Hanka  mě zarmoutila absence občerstvení  žíznivých pocestných. Křídový nápis na tabuli nenechal žádného turistu na pochybách. Zejména pikantní byl přesný časový údaj! Zrušeno! Na věčné časy! (A – pravděpodobně – nikdy jinak!!!)

cukrDo třetice mě v týdnu pobavil cukr, který přinesla kamarádka. Po jeho vhození do kávy by na něm mohli psychologové zkoušet  Rorschachův test, kdy vám předloží ty zatracené skvrny a cákance a ptají se, co to podle vás je.

No schválně – zaměřte se pořádně! TAK… Co vidíte??? Ale, no fuj, vy nestydové! Cvokař by z vás tedy neměl radost! To je přece …

LODIČKA!!!

.

(Foto kávy: Moc díky za copyright, teto Miru!)

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

26 reakcí na Co mě pobavilo aneb Kočka, cukřík a nikdy jinak!

  1. Ne, blogerýno, tohle není lodička, nenamlouvej si nic! 🙂 Ale je fajn, že máš dobrou náladu, jaru a sluníčku zdar!

  2. jolana88 napsal:

    Donaldův zobák – tak mě napadá, zda mi z těch synkových komiksů nehrabe .. ale jinak – blondýna má pravdu – to by viděl i Stevie Wonder 🙂

  3. Lenka napsal:

    milá blogeríno, fotku od Chyže mám taka v mobilu, už je tam ta krásná věta zvěčněná asi 2 roky….

  4. mfrohlichova napsal:

    Zábavy není nikdy dost – teda až na ten kravinec !-)…….Tý jo, to kafe je bomba – můžem to okecávat jak chceme, ale já vidím taky jen to „jedno“ hehe…No a přes kočky jsem máklá taky hodně vzhledem k tomu, že máme doma už čtvrtou v pořadí a ten obraz je super – než jsem zaostřila, tak jsem myslela,že ta kočka je živá a fakt na něčem leží….holt zrak je relativní !-)

  5. Desperádo napsal:

    Je to zvláštní, že k tomu, že tam vidí „to,“ se přiznaly hlavně ženy :))

  6. Romana napsal:

    Já vidím kočku.

  7. Sabina napsal:

    Já teda vidím kachnu a zobák.. Nejsem přece sprosťanda! 🙂

  8. Ivana napsal:

    Co to máš za kamarádku, že Ti nosí takové divné tvary cukrů?? 🙂
    Kde se dají koupit? 🙂

  9. oldwomen napsal:

    Já si jdu vyčistit brejle.

  10. 747 napsal:

    😀 😀 😀

Zanechat Odpověď

