Jarní harašení aneb Letos to nevidím moc dobře…

P1040921Brzo bude jaro! Cítím to! Mám chutˇ koupit si na sebe něco zatraceně sexy (možná nové tepláky) a zatančit si při vaření nedělního oběda třeba vášnivé tango s petrželovou snítkou mezi rty (to místo růže). V minulém slunném týdnu se mi dokonce dostalo několika mužských poklon. Podle jejich obsahu jsem však trpce pochopila, že jsem již hrubě za zenitem…  

images5SKY0RO9Každé ráno chodím kolem jednoho domku, kde na zahrádce (už i na můj vkus) STARŠÍ muž neustále něco kutí. Tento týden na mě však číhal u plotu a oslovil mě. „Pořád tudy chodíte a já se už dlouho chci zeptat: nechtěla byste ke mně zajít na víno?“ Polkla jsem. A než jsem stačila slušně odmítnout, pokračoval: „Vy mi totiž strašně připomínáte…“ dramaticky se odmlčel.

Ješitnost ve mně zvítězila. Božínku, koho bych mu tak asi mohla připomínat? běželo mi hlavou. Lolobrigidu nebo Audrey Hepburn? Muž se však nadechl a dokončil větu: „mou nebožku ženu…“  Chachááá…

images52HZA086Také mě na ulici dostihl muž, který začal konverzaci celkem originálně: „Jdu za vámi už dlouho. Vy totiž krásně voníte. A vůbec jste krásná. Jste volná? Se mnou byste se měla jako princezna,“ pravil. Ano, byla to věta, při které romantické čtenářky červené knihovny a chabých nervů omdlévají blahem. Mělo to však chybu. Z muže táhl alkohol, vypadal, že jeho bydlištěm je improvizovaný stan v křoví a že – když se zadaří – vyhrabe z popelnic něco malého, co si ohřeje na ohništi. Tak nic…

imagesDo třetice se mi ještě dostalo „poklony“ od kolegy v práci. „To je ale škoda, že s náma nejedeš na tu služební cestu,“ řekl mi. Zaskočilo mě to. Hmm…. Pohodila jsem kadeří, přivřela oči a významně jsem opáčila: „Ano? A pročpak?“ (třeba se konečně dozvím něco milého…) „No – ty máš tak ráda sladké jako já. Tak bychom koupili celý kufr čokoládových bonbonů, večer bychom se zavřeli na pokoji a tam bychom jenom žrali a žrali ty bonbony…“ řekl. Tož tak….

Brzo bude jaro. Je čas si trošku zakoketovat. Užijte si to! Pokud jde o mne, já to letos moc dobře nevidím… 😦

.

Fotky:
datart.cz
chytej.cz
fler.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

20 reakcí na Jarní harašení aneb Letos to nevidím moc dobře…

  1. Desperádo napsal:

    Zase vidím, že něco dělám špatně, když ženy, co mi padnou do oka, oslovuji zcela jinak :))

  2. Enka Quanium napsal:

    Jo tak to je jarem, že dnes ráno, když jsem se potácela do práce, ohodnotil mé kvality přičmoudlý zametač v oranžové vestě.. a já už myslela, že se vesmír obrátil naruby a já ráno vypadám k světu.. tak nic.. 🙂

  3. jolana88 napsal:

    nepovedené vzorky se vloudily 🙂 co s chlapem, co po večerech myslí na bonbony?

  4. Romana napsal:

    USB, prostě jen chodíš blbýma ulicema. Zkus to příště po Mulholland Drive, to bude šrumec!

  5. WOW! Jak se tam jede???

  6. Bestie napsal:

    Tak to je něco:D někdy je prostě špatná karma:)

  7. mfrohlichova napsal:

    Hmm, svým způsobem mě tento článek utěšuje – ve smyslu, tak nejsi sama, no……ale kurňa jaro mi koluje v žilách a zatím mi žádnej jedlej „velikonoční zajíc“ přes cestu nepřeběhl !-D…ovšem nabídka žraní bonbonů v hotelu na služebce, tak to mě odrovnalo 🙂 – co se to s chlapama děje??? Odmítám připustit, že chyba je na naší straně !-)

  8. rhplus8 napsal:

    Mám nic moc večer, ale tohle počteníčko mě rozesmálo, a tak díky za ně 😀

Zanechat Odpověď

