V peřinách jsme jako doma aneb Tutáč alias Colombo…

imagesLY7S0J32Drahá  TUTTOBENE  mě nominovala do tagu  s laškovným názvem „V peřinách“.

Jezus, Tutáči, něco tak zatraceně… intimního… Že ty jsi skrytá sadistka? Nebo detektiv? Ale – proč ne? JÁ totiž opravdu nemám před svými čtenáři co skrývat… Takže: DO TOHO!!!

.

imagesIT24KHPIBez čeho USB neodchází do peřin?
Bez pár kapek Chanelu. Sakra, to už někdo řekl… Tak… bez budíku. Bohužel. Abych to stihla. Zcela se ztotožňuji s postavou dědečka z Vieweghových Báječných let pod psa: „Dědeček spěchal na ryby a spěchal z ryb, spěchal do práce a spěchal z práce, do hospody a z hospody. Sotva někam přišel, cosi ho hnalo jinam. Kvidovi dlouho trvalo, než pochopil důvod onoho vnitřního neklidu: Jeho dědeček spěchal, aby už měl ten zkurvenej život za sebou.“           
Celá já… 😦

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?
Nejraději bez. Všeho. Pouze v zimě (kdy se mě můj muž snaží rafinovaně a zatím neúspěšně(!) umučit vypnutým topením a otevřeným oknem) asexuální flanelové pyžamo s kočičkama a hrubé ponožky. To má za to!

Kniha?
Ale.. no tak, to fuj! Přemýšlení hyzdí…

images2EO03JXLNějaký kosmetický rituálek?
Pod oči vazelina případně opthalmo septonex, na obličej Bioderma Matriciane, na bradu a nos zinková mast, na krk arganový olej, na rty balzám, na ruce modrá Indulona, na tělo cokoli co voní jako kokos, čokoláda nebo karamel. Poté balzamovací destička, křížem rubáš, pryskyřice a bandáž, myrha, kadidlo, bandáž atd…

.
IMG-20130727-00038Sklenička něčeho dobrého před spaním?
Samá voda…. Pouze v pátek (občas se povoluje posunutí pátku podle vyhodnocení aktuální situace na libovolný den v týdnu)zdravé iontové nápoje – tedy 3 až 5 piv. Ideálně skvostně vychlazené Plzničky či pročišťující pivo s „živými kulturami.“

Chrápe USB?
No jistěže ne! Tak banálního a nechutného zvuku prostě nejsem schopna!

Snídaně do postele?
Bohužel… Cigarety doma nesmím…

PS: Závěrem děkuji Tuttáčovi za nominaci a vyzývám k připojení se k peřinovému tagu  všechny, kdo nejsou srabi! Tak!!! A teď se taky ukažte! Schválně, co si berete do postele???

.

Fota:
panenkyheureka.cz
wiki.rvp.
www.hodinky-365.cz
 
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

14 reakcí na V peřinách jsme jako doma aneb Tutáč alias Colombo…

  1. Enka Quanium napsal:

    Já byla dnes taky vyzvána a tys mi vyfoukla tu snídaňovou odpověď!!! 🙂 🙂

  2. Chérie napsal:

    pohár vody, balzam na pery a krém na tvár.
    a mobil…. aj keď si stále hovorím, že s tým prestanem…

  3. tuttobene napsal:

    USB, já věděla, že se nelekneš a necouvneš:) Díky! Teda a zírám kolik z vás spí v rouše Evině8-) ty vogo, já jsem strašný brtník, musím mít něco na sobě, abych neklepala kosu. Tutti frutti s nudlí u nosu, to není pěkný pohled, zvlášt v pěřinách. Máš můj obdiv!

  4. Ivana napsal:

    Tak já se přiznám – do postele si s sebou beru psa 🙂 Teď je asi většina z vás znechucena, také jsme jí to nechtěli naučit, ale manžel – slaboch, fenčímu pohledu pohled. A teď jsem tomu ráda 🙂

  5. Pingback: TAG: v peřinách. Intimita naší postele (když se Tutto nekouká) | frangipani.cz

  6. jolana88 napsal:

    na sebe nic – na stolek kafčo, popelník a cíga. Co to je „snídaně“? 😀 (podívat se těsně před spaním do zrcadla? -no fuj – stačí, když tu cizí ženskou potkávám po ránu …)

  7. Romana napsal:

    Tos mne zklamala! Myslela jsem, vzhledem k tvému původu, že dodstržuješ tradice a čistíš si zuby slivovicou.

  8. sagiti napsal:

    Vazelína pod oči mě překvapila.Obyčejná toalení vazelína? Tu si mažu občas na ruce na noc a bavlněné rukavice na ně.Já na noc střídám makadamiový olej s jojobovým a mandlovým na obličej a krk.Pravidlem je půlka Hypnogenu před usnutím a nachystané nadrcené dvě tablety Magnesii laktici a banán pro případ,že bych se nad ránem vzbudila a nešlo znovu usnout.A v zimě v létě ponožky.

Zanechat Odpověď

