Co jsem si nakoupila pro krásu aneb jak vyplnit vrásky…

IMG_0366Únor bílý, pole sílí. Tak… letos to nějak nevyšlo. Zato já jsem si ve druhém měsíci roku lehce kosmeticky zařádila. Tak předně – z úplně nepochopitelných důvodů jsem podlehla TV reklamě (normálně se výrobkům s reklamou záměrně vyhýbám) a zakoupila jsem masku pro hustotu vlasů Elseve Fibralogy od Lorealu. Chtěla jsem taky takový véééélkýýý objem vlasů jako ta krásná modelka. Hm… no… regeneruje to. A zahušťuje to zhruba stejně, jako jakákoli jiná maska této značky. Neva. Mám vééélkééé… hm…. jiné části těla…

IMG_0374V parfumerii Fann mě zaujal hydratační make-up Mademoiselle Absinthe francouzské značky Lollipops Paris. Obsahuje samé dobré věci (avokádový olej, vitamín E a pro rozjasnění pleti kapku absintu).

Na můj vkus (tedy spíš na mou problematickou pleť) je poněkud málo krycí a taky mě lehce pálí kolem mých přecitlivělých očí. Hmmm… To bude asi tím absintem. Přece jen  – příště ho budu raději aplikovat pouze vnitřně…

IMG_0368Na blogu u Luc jsem si přečetla o barvách na rty od Lush. Musela jsem barvu mít (kromě toho, byla zrovna ve slevě)… Ano, byla by super, kdyby mi hned při otevření nezůstal pěnový aplikátor uvězněný v lahvičce, odkud nejde vytáhnout. Jak jsem četla v jiných recenzích, není můj případ ojedinělý. Tedy… nanášet barvu na rty skleněnou tyčinkou (za ty prachy) mě DOST rozčílilo. Ale jinak barva fakt skvěle drží!

bez názvuA na závěr: velmi často jsem v únoru požívala různé dorty, čokolády a jiné báječné sladkosti a míním v tom i nadále pokračovat. Pokud máte pocit, že TOHLE do kosmetického výčtu nepatří, jste vedle. Jsem důkazem toho, že pravidelná a velká konzumace sladkostí vám úžasně vyplní vrásky v obličeji. Myslím, že skoro stejně dobře, jako třeba kyselina hyaluronová. Takže: DOBROU CHUŤ!

Foto dortu: ollies.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Co jsem si nakoupila pro krásu aneb jak vyplnit vrásky…

  1. Ludmila napsal:

    No tak to mně konzumace sladkostí vyplňuje i jiné proporce než jen vrásky v obličeji :-)))

  2. Romana napsal:

    Vyděsilo mne to „ve druhém měsíci“…

  3. oldwomen napsal:

    Ano, vrásky v obličeji nemám, jsou vyplněny. Velký objem kštice také ne. Ale jak správně podotýkáš, co chybí na hřívě, to pámbu dodal jinam.

  4. Petra napsal:

    S konzumací sladkého s Tebou souhlasím. Bohužel je u mne obličej až na posledním místě.

Zanechat Odpověď

