O Terezce a pitomečkovi aneb Hlupáku najdu tě…

imagesMóda uzamykání zámků lásky dorazila i do Ostravy. Zamilovaný pár s nutkáním pojistky svého citu se dostaví na lávku do nákupního centra Karolina, kde svou vroucí lásku pevně „zacvakne.“ Což o to. Zamykání se vyplatí. Bytu, aut, kol, všeho. I lásky. Což ovšem neznamená, že  vám zámek v nestřežené chvíli někdo nepřecvakne a s kolem (či s čímkoli jiným) nepláchne…

Ve vyrytých jménech se dá hezky počíst. Zejména mě zaujal zámek, kde stvrzovali svůj cit Terezka a pitomeček. Vrtá mi to hlavou. Proč má Terezka pitomečka? A věděla vůbec, než to sepsali na zámek, že je to pitomeček? Už se tak narodil? Zbyla mu ta přezdívka z dětství? Nebo se mu to stalo až v průběhu života? Varuje tím Terezku už dopředu? Nevím…

bez názvuKdysi mě zarazil výběr svatebních písní na jedné matrice. V seznamu skladeb jsem nalezla vedle  Yesterday, Ave Maria a  Mendelssohnova Svatebního pochodu skladbu z pohádky Princové jsou na draka Hlupáku najdu tě!  Až donedávna jsem si nedovedla představit pár, který by tuto hudbu ke sňatku dobrovolně zvolil. Až teď. Vím konečně o někom, komu by ta písnička neskutečně sedla… No jistě! Terezce a pitomečkovi…

Foto:
ioutdoor.cz
beremese.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

18 reakcí na O Terezce a pitomečkovi aneb Hlupáku najdu tě…

  1. Ludmila napsal:

    Kristova noho, a to jako fakt ? Že má někdo přezdívku pitomeček, to se ještě dá skousnout (obzvláště je-li to milostná záležitost), ale ta písnička ke svatebního obřadu …

  2. Enka Quanium napsal:

    No vzhledem k tomu, kolik pitomečků v Ostravě žije, je s podivem, že se k tomu veřejně přiznal jen jeden.. 🙂

  3. Desperádo napsal:

    Kdysi jsem ve Futuru v Ostravě našel mobil. Chtěl jsem zjistit, komu patří. Posledně volaný kontakt byl označen slovy „MŮJ DEMENT.“

  4. Zuzka napsal:

    No, když se vdávala kolegyně, tak v nabídce matriky měli mimo jiné „Sbohem, lásko, nech mě jít.“ Sice je to trochu mimo téma pitomečků, ale fakt by mě zajímalo, jak ty výběry skladeb tvoří…

  5. Ivana napsal:

    Pro tu písničku mám pochopení, můj manžel si totiž na pohřbu přeje zahrát – Krásné je žit… 🙂 Takže si všichni budou si myslet, že jsem cynická vdova 🙂

  6. vonrammstein napsal:

    😀 !

Zanechat Odpověď

