Cukr, čokoláda a Pedro aneb Zase jsme se přečichaly…

IMG_0351„Už jsme si dlouho nezačichaly,“ řekla mi tuhle Veronika od Dvou Verunek.
„Máš pravdu! V šuplíku mám nějaké vzorky, můžeme je spolu oňuchat,“ chytla jsem se. „A co tam máš?“ zajímalo Veroniku. „Myslím, že La Vie Est Belle od Lancome a Signorinu Eleganzu od Salvatore Ferragama,“ zahrabala jsem v zásuvce. „Tak před tím prvním tě silně varuju!“ otřásla se Veronika. „Nestraš! A nech mě laskavě udělat si vlastní objektivní názor!“ čílila jsem se. „No prosím, prosím! Ale pak si nestěžuj! Tak mi to teda stříkni na zápěstí! Ale málo!“

(Pro lepší orientaci: Veronika je zelená, já fialová…)

LA VIE EST BELLE, LANCOME
cukr– Ježiši! To… je… hrůza… Cukrová vata!
– Já tě varovala! A to má být nejprodávanější vůně    loňského roku.
– To jako fakt?
– Myslíš Jakov Fak? Ten sportovec?
– Vtipné!!! Neblbni a soustřeď se.
– No jo… Když to je tak… escadovské… Co to tam vlastně je?
– Píšou, že mimo jiné pačuli, tonka, vanilka, pralinka… – Brrrr… Moc pačuli… Tak… počkáme, třeba se to změní…

Po 10 minutách:
– Nepohnulo se to. Ale na tobě taky ne. Je to výjimečně stejně strašné na obou…
– Kdo tomu dělá drž… tvář?
– Julia Roberts. No… Ona má vlastně takový obrovský úsměv! Takové… sladké zuby…
– Zuby? Sladké? Jak to myslíš?
– No, tak… jako dítě, když se těší na sladké. Prostě… reklama na sladkosti. Hmmm… tak  nějak…
– Je mi z toho mdlo!!!

Po 15 minutách:
– Tak to je jeden z mála parfémů, co nemá žádný vývoj. Jenom slábne…
– No díky Bohu!!!

DIOR, ADDICT
čoko-Pojď, dáme Addict od Diora, ten já ráda.
– Já taky… No jo, bych ho jedla… Čokoláda a … jasmín. Je tam vůbec jasmín?
– Nee…

Ale tady čtu, že je tam blooming cereus!
– Co to je?
– Nemám šajn…
– Na tobě je to jemnější. Hele, ty tam máš ale ÚPLNĚ něco jiného než já! Čokoládu a mandarinku! To není fér! Čichni ke mně…
– To je divné. Tak ty tam máš asi … ten blooming.
– Asi!

Po 5 minutách:
-Tak ten blooming je nějaký kaktus. Jak voní kaktus?
– No vím já?!
– Ty tam máš teď čokoládu se santalem. Čokoláda sežrala santal!
– A jak si to jako v reálu představuješ?
– No… moře roztopené čokolády se přelilo přes strom.
– Hernajs… víš, kolik by to muselo být čokolády?
– Moc!

Po 15 minutách:
– Máš to kořeněnější.
– Ty zas „jasmínovější…“
– Ale… jsou krásné. Obě jeho podoby…

SIGNORINA ELEGANZA, SALVATORE FERRAGAMO
Pedro Hele! Žvýkačka Pedro!
No jo, fakt! Já jsem teď měla Pedro!
– A jaké bylo?
– Dala jsem si ho do kapsy…
Takže… ty ho pořád máš?
No…
A budeš ho žvýkat?
Já nevím…
– Ty k něm máš nějaký… citový vztah?
– Nech toho! Ještě, že u toho neležím! Bych si připadala jako u cvokaře…
– Cha! Chceš si o tom popovídat?
– Tsssss…
– Jdu si zakouřit! A pak se tě zeptám, jaké jsi měla dětství!

Po 5 minutách:
– U tebe cítím jenom cigára! Fuj! A ta moje štípe v nose. To je nějaká agresivní signorina!
– Prý elegantní! Pche!

Po 15 minutách:
– Je to… takové syntetické… Laciné.
– Prý jsou v tom mandle a osmantus.
– Co je to osmantus?
– Kytka.
– Aháááá!
– Ale jinak… je to marné, je to marné, je to marné!
– Tohle už taky nechci nikdy cítit! Jdu si vydrhnout ruce!

images– No dneska teda nic moc… Spravíme si něčím chuť?
– Jasně! Dáme moravské müsli?
– Jééé, ty máš škvarky?
– To si teda piš!
– Mňam!

.

.

Obrázky:
zakladnizdravi.cz
cokolada-recepty.cz
netujeme.cz
sanytrak.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice VŮNĚ se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Cukr, čokoláda a Pedro aneb Zase jsme se přečichaly…

  1. tuttobene napsal:

    Moravské müsli:o)))) Tak to jsem ještě neslyšela.
    Addict se mi líbí, i ten po reformulaci.
    La Vie je děsná, škrábe mě z ní v krku (z té nálože cukru)
    Signorinu neznám.
    Toš to máme tak nějak podobně.

  2. oldwomen napsal:

    Jsem ztracena. Absolutně nevím vo-čom-to-je. Chytla jsem se až u müsli. Prosím, nevysvětlovat. Bylo by to marný.

  3. Enka Quanium napsal:

    Jaký fuj? Cjgára přece voní! 🙂 dyť i parfuméři cpou tabák do flakónů.. 🙂

  4. jolana88 napsal:

    kvetoucí kaktus oňuchala v botanické – děkuju, nechci. Škvarky nejím – nežvejkám. Počkám do příště 🙂 PS: ujetá na gautiera , jinak klasiku – vodu od Jirky, něco od Karan.

  5. Ivana napsal:

    Ta první fotka je jistě Tvoje, fajnšmekr se pozná 🙂 Já bych si tam tak ráda počmuchala… K něčemu se Ti přiznám – ujíždím na Guerlenkovi… 🙂
    Moravské müsli neznám, musím si to zapsat za uši 🙂

  6. moravske musli se mi libi! Mam hlad…uz zase…

  7. tyjo, pedro! Ty se ještě vyrábí? Si pamatuju, jak jsem si jich narval do pusy asi 10 naráz 😀

Zanechat Odpověď

