Neděste mě tím sportem aneb Už se na nic neptám…

images2ROCWUHRAno, jsem naprostý sportovní ignorant. Vím. Je olympiáda. V Soči. Plánuju sledování hokeje. Tím končím.  Svým sportovním analfabetismem jsem včera dokonale vyděsila kolegyni v práci. NO A CO JAKO? Hlavně mě už tím sportem, prosím, nestresujte!


V podvečerních hodinách rozřízl ticho budovy nelidský řev. Strnula jsem za pracovním stolem, kolegyně též. Co to bylo? Přepadení? Smrtelné křeče? Hrůzou se nám zastavil dech. Dusot na chodbě. Řev zesílil. Podle hlasu jsme identifikovaly kolegu. Udělalo se nám mdlo. Pak kolega rozrazil dveře naší kanceláře. Vypadal nepříčetně. Rudý, oči z důlků, ruce nad hlavou. Několikrát se otočil kolem své osy. Začal trhaně vykřikovat. Tentokrát už mu bylo rozumět…

images„Stříbróóóó!“ řval jako pominutý.
„Co to?“ lekla jsem se. Vypadalo to na prudký nástup nějaké těžké psychické poruchy.
„Stříbróóó! Moravééééc! Máme další medailíííí,“ poskakoval radostně. Opravdovostí emoce to bylo děsně nakažlivé.
„Jupí, máme medaili“ začaly jsme s kolegyní též radostně juchat a plácat se po zádech. Chvíli jsme nenásilně kolektivně křepčili, načež kolega euforicky odběhl o dveře dál. Nastalo ticho.
„Fajn! Vysvětli mi teď jednom jedno,“ požádala jsem kolegyni. „Kdo je – k čertu – Moravec?“ 

„Děláš si srandu? To je přece náš biatlonista,“ prohlížela si mě, jako by mě viděla poprvé.
„Aháááá! To tedy… jaksi… všechno vysvětluje. A… prosím… hmmm… ještě…  co je to ten biatlon…?“

(Závěrem bych se chtěla omluvit našemu stříbrnému Ondřeji Moravcovi, malorážce, lyžím i samotnému biatlonu. A také kolegyni. Už se NIKDY NIKOHO nebudu ptát na nic sportovního… Citius, Altius, Fortius!)

.

Obrázky:
http://www.alexxxus.cz
http://www.zdarskypruvodce.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

23 reakcí na Neděste mě tím sportem aneb Už se na nic neptám…

  1. Jo! S Tímhle přístupem ke sportu se ztotožňuju! Sice už mi bylo do hlavy více méně násilně vpraveno pár informací o tom, v čem spočívají některé sporty, a některé (ty informace) mi připadají i celkem legrační (jako představte si, že existuje sport, co kombinuje šachy s boxem :D), ale tím to končí. Především se na nic neptat. A hlavně po mě nechtějte chápat fandění (nejen sportu).

  2. jolana88 napsal:

    medaile? a Další? dobré!! PS: zvládám Pivrnovy saně – při pouhé zmínce o sportování mi stoupá tepová frekvence a tlak; zanícené fandovství bych zařadila mezi diagnozy – Dobře – taky se nebudu ptát – promitto 🙂

  3. máteř napsal:

    Já když náhodou potkám při překlikávání programů, tak koukám na krasobruslení, nepoznám jeden skok od druhýho, ale oku to lahodí 😀
    A lidi mě v tomhle období nemají rádi – jaký MÁME medaili? Má ji snad ten sportovec, ne? Co to pro mě jako znamená že někdo kdo se shodou okolností narodil ve stejným státě, vyhrál nějaký závod? Když Božena Milásková vyhraje bude jí plnej facebook, všichni na ni budou děěěěsně pyšní, když ne, vzpomene si na ni rodina a snad hrstka věrných…
    Ale já byla divná odjakživa, už na základce na tělocviku jsem nechápala, co se děje tak hroznýho když vyhraje to druhý družstvo (a mě se podaří nedostat celou dobu do dráhy míče při přehazovaný, a tim se vyhnout modřinám, zhmožděninám a zlomeninám) 😀

  4. Sedmi napsal:

    jsme na tom stejně 😀 já to sleduju tak nějak spíš omylem, když si otevřu seznam a píšou tam, že máme medaili…

  5. Ivana napsal:

    Klid, jsem na tom podobně 🙂 Na olympiádách miluji zahájení. Ze sportů hokej, pokud možno když hrajeme s Ruskem. A juknu se na krasobruslení, jak jim to tam sluší 🙂

  6. Enka Quanium napsal:

    Nesouhlasím! Já pasivním sportováním žiju, koukám i na curling! 🙂 Pěkně v křesle, kávička, cigárko, úžasný relax.. a hezcí chlapi u upnutých kombinézách 🙂

    • Sakra! Vím! To je to s tou metlou na ledě. Chlapi, říkáš? Na to se musím zaměřit…

      • Enka Quanium napsal:

        Tss, prej neděste mě sportem a ví, co je curling! Stačí hodit Jů míček, chopit se mopu a budeš si připadat jak olympionik 🙂 bonus: vytřená kuchyň 🙂
        Z chlapů se nezaměřuj na rusáky, jsou všichni škaredí jak Ivánek, oko se nepokochá..

  7. Romana napsal:

    A kdy a kde se koná ta olympiáda?

  8. Arwen napsal:

    já ráda hokej a vím co je biatlon (bezky+strelba) stydím se 🙂

  9. 747 napsal:

    Svým přístupem ke sportu jste mi ještě sympatičtější! 😀

Zanechat Odpověď

