Asi půjdu ke Třem koťátkům aneb Co jsem to vlastně chtěla?

images72R5SFTGJistě, zapomínáme všichni. Denně na nás útočí přemíra informací. Ale já jsem to nedávno vskutku dovedla k dokonalosti! Před časem jsem si totiž objednala v internetovém obchodě nesmírně barevnou a divoce vzorovanou košili. Moc se mi líbila. Nakonec… proč být stále jen konzervativní a upjatá…

Když košile dorazila, oblékla jsem ji a dostala záchvat smíchu. Jsem tmavý, výraznější typ a v  „divočině“ jsem vypadala jako nefalšovaná kolotočářka. Košili jsem věnovala své blond kamarádce, které (mimochodem) nesmírně sluší.

Zhruba po měsíci jsem zase nakoukla do internetového obchodu a… hmmm… nesmírně mě zaujala divoce barevná košile. Tak jsem si ji objednala… Ano, jistě! BYLA to ta STEJNÁ! Když jsem otevřela „déjà vu“ balíček, vybavil se mi následující vtip, který mi ovšem v tu chvíli nepřišel až tam moc směšný:

imagesDva středoškoláci mají za úkol vždy po deseti letech uspořádat třídní sraz:

Po 10ti letech:  Půjdeme ke Třem koťátkům, tam mají servírky pěkný kozy.
Po 20ti letech:  Půjdeme ke Třem koťátkům, tam mají dobré pivo.
Po 30ti letech:  Půjdeme ke Třem koťátkům, dobře tam vaří a mají i dietní jídla.
Po 40ti letech:  Půjdeme ke Třem koťátkům, je tam bezbariérový přístup.
Po 50ti letech:  Půjdeme ke Třem koťátkům, tam jsme ještě nebyli…

Tak teď Vám nevím… Ve které že jsem to vlastně fázi???

Foto:
channelworld.cz
puzzlehry.cz
 
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

40 reakcí na Asi půjdu ke Třem koťátkům aneb Co jsem to vlastně chtěla?

  1. Romana napsal:

    No a slušela ti ta druhá?

  2. kaschika napsal:

    :-))) Príma počtení

  3. Naďa napsal:

    hahahahahahahahaha, počítám, že se u vás projevuje fáze předstárnoucí, ještě budete na košili vzpomínat jako na roztomilou popletenost :-), ale jinak super příhoda, vítejte v klubu 🙂

  4. Ludmila napsal:

    Lepší několik stejných košil než zapomínat spláchnout na WC …

  5. eM napsal:

    Tak to je fakt příběh ze života :-), takový majstrštyk se mi ještě nestal….ale co není může být dřív než si člověk myslí..Ale dnes a denně se mi stává, že udělám nějakou věc, pak zapomenu, že jsem ji udělala a chci ji udělat a zjistím, že už je udělaná….!-D Jdu ke Třem koťátkům, už ten název se mi líbí…jen kde ta hospoda je?

  6. Enka Quanium napsal:

    Muhehe, dost dobré.. to se mi teda ještě nestalo, ale stává se mi, že si koupím lak na nehty, který už mám (z toho viním ty pitomé zářivky v obchodech) a že si koupím nějakou hadru, zapomenu, že ji mám a za čas si koupím podobnou.. a pak mám ve skříni tři skoro stejné černé svetříky.. ale sluší mi všechny, takže je unosím 🙂

  7. Desperádo napsal:

    Naprosto negalantně přiznávám, že mě potěšilo, že na tom zas až tak špatně nejsem 😀

  8. tutto bene napsal:

    To je v pohodě. Já Ti jen chci připomenout, že blonďatých kamarádek máš víc! Klidně objednávej dál:-)

  9. Teress napsal:

    To snad ne 🙂

  10. vidoulsky napsal:

    …tmavý, výraznější typ a v “divočině” jsem vypadala jako nefalšovaná kolotočářka…. Jak lahodná slova pro ucho zvrhlíkovo! Jestli ses neunáhlila s tím darem blond kamarádce?
    Ale pravda, střízlivá blůzka a praktická kalhota působí tak úhledně a chlapi po tom úplně šílí.

  11. jolana88 napsal:

    🙂 jste dobrá – já unyle neustále kupuji JEN hladkou mouku (kterou, mimochodem, nepoužívám).. Počkejte na toho, jak si třepe rukama – a bude to na přihlášku 😉

  12. jolana88 napsal:

    vybal se mi vtip – u nás oblíbený,, Pane Novák, je mi líto, ale pomíchali se nám karty a tedˇ nevíme, jestli má Vaše paní Alzheimera nebo AIDS. A co mám dělat, oane doktore? Mno – odvezte ženu někam za město – a pokud se vrátí, tak bych s ní nespal. PS: ono to nebolí /vyzkoušela/ akorát se člověk nachodí 😉

  13. zarox21 napsal:

    Výborný vtip, jsem ve fázi po 30 letech a vidím, že se mám na co těšit. Jinak mívám podobný problém jako vy s košilí se vstupenkami do divadla. Občas shlédnu některý kus i několikrát, aniž bych po tom nějak zvlášť toužila. 🙂

  14. 747 napsal:

    Náááhodou, je vidět, že jste konzistentní osobnost! Pevně názorově ukotvená. Jen s tou pamětí to kapka drhne, ale mocně to vyvažujete velkorysostí a empatickým přístupem. 😛

Zanechat Odpověď

