Letos si to hezky vychutnejte aneb Mám děkovací návaly…

.

VÁŽENÍ!

Krásně si užijte Vánoce a hlavně: BUĎTE V KLIDU. Dobře už bylo… totiž ne… co to kecám! NAOPAK! Teď to teprve bude ještě báječnější!

IMG_0170Vánoce mě z nějakého důvodu nutí bilancovat víc než Silvestr. Možná to je umocněno i tím včerejším báječným večírkem  (sakra – vážně jsem pila rumový koktejl, panáky whisky a ještě další drobnosti??? Ufff… 😦

Takže bych nyní v náhlém pominutí smyslů chtěla nesmírně poděkovat celé své rodině a přátelům, že to se mnou vydrží. Dále bych touto cestou chtěla složit díky mému psychiatrovi, obvodnímu lékaři, zubaři, psychologovi, kadeřníkovi, nehtařce, své kočce, zaměstnavateli a Vám, kteří sem občas zabrousíte a něco si přečtete…

ŠŤASTNÉ A VESELÉ VÁM PŘEJE

Vaše blogerína… 🙂

Vizovice

.

PS: Děkuji sestřenici Janě za můj věrný obraz. Taky přeju krásné Vánoce…

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Letos si to hezky vychutnejte aneb Mám děkovací návaly…

  1. Enka Quanium napsal:

    Šťastné a veselé i Tobě! Užij si to a načerpej síly na leden, budou potřeba! 🙂

  2. jolana88 napsal:

    takovéhle „návaly“ by terapeuti měli ordinovat 🙂 Šťastné, hezké, příjemné …

  3. Ludmila napsal:

    Kdyby byly všechny návaly jen takové 😉

  4. Teress napsal:

    Veselé Vánoce i Tobě!!

  5. Soňa napsal:

    Ten obraz je parádní – připomíná mi mě na konci náročného dne 😀 Né, ale je hrozně zajímavý. A taky přeju hezké svátky 🙂

  6. Sedmi napsal:

    napodobne a dekuji za prani 🙂

  7. Jana napsal:

    Stastne a vesele i Tobe , mila blogerino!!!
    Krasny portret a vice rumovych coctailuuuuu;)

Zanechat Odpověď

