Jak jsem si vás hezky upekla. I se stehny…

losování 1„Strašně málo teď bloguješ!“ řekla mi tuhle dcera.
 „No a co! Mám moc práce a taky ty deprese… A vůbec! Nic vtipného mě nenapadá. A než být trapná, to radši nic…“ sklesle jsem prohlásila.
„Vzpamatuj se! Slíbila jsi losování o piercing. Už dávno!“ masíroval mě dál potomek. (http://wp.me/p2DBwv-1kf)
„Pch… To jako že mám nastříhat lístky? Víš, že mám loket po obstřiku,“ oponovala jsem.
„Já ti to nastříhám…“
„A to mám ty lístky jako vážně strčit do trouby a péct? Dyť je to na hlavu!!!“
„Promiň, ale ráda bych ti připomněla, že sis to vymyslela sama…“
„Grrrrr…“

„Tak… Já k tomu aspoň přihodím ta kuřecí stehna, ať nemrhám energií.“
„Třeba…“
„Chceš tam rozmarýn?“
„Trochu…“

losování 2Po 20 minutách:
Kuře nic, vy taky prd…

Po 30 minutách:
„Hele, chytají mastnotu.“
„Aspoň něco…“ „Co když to NIKDY nezčerná?“
„Tak to všechno podpálíš a dáme si v klidu kuře…“

Po 45 minutách:
Tak co, černají?“
„Nee…“

 IMG_0161Po 60 minutách:
„No – do frasa, jenom se zmastili! Kdo vymyslel tuhle blbost?“
„Jaksi… Ehmmmm…“
„No co! Aspoň jsem udělala objev, že papírky pečené v NAŠÍ troubě s kuřetem nečernají!“
„Paráda! Necháš si to patentovat? Určitě to bude mít v praxi nesmírně široké využití…
„Nech si to!“


IMG_0168Po 70 minutách:
„No nic, dáme si to kuře?“
„Jo! Hele… tak… já prostě změním vzhledem k okolnostem podmínky. Vyhraje ten, kdo se nejvíc zmastil! Ale může se to vůbec?“
„Proč ne? Jsou to tvoje podmínky a tvoje soutěž…“
„Tak jo! Nejvíc se zmastila… počkej… PETRA!!! Může se propíchnout!“
„Gratuluju! Myslíš, že ty papírky a nápis fixem můžou mít vliv na chuť toho kuřete?“
„Kašli na to! Pro vědu všechno!“
„Hmmm…  A nezapomeň připomenout toho dárce odměny!“
„No jo, porád…  
www.krasny-piercing.cz
„Tak dobrou!“
„Dobrou…“

PS: PETRO! Gratuluju! A napiš, prosím na ustarnouciblogeriny@gmail.com, ať se domluvíme. 🙂

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Jak jsem si vás hezky upekla. I se stehny…

  1. Nymph napsal:

    😀 Pěkné a pak že papír v troubě hoří. To je jako z toho seriálu Bořiči mýtů….

  2. lucifrid napsal:

    :DDDD já mam zase dost, jsi úžasná!

  3. gleys napsal:

    Koukám, že já jsem si nezmastila ani rožek 😀 a to jsem se na výhru třepala jak ratlík 😀

  4. Teress napsal:

    Také gratuluji. Snad se povedlo alespoň to kuře 🙂

Zanechat Odpověď

