Propichovací soutěž aneb O nejhezčí bradu, obočí a to ostatní

bez názvuDneska mám pro vás další soutěž. Dírkovanou. Pokud budete mít štěstí, může si vybrat z katalogu stránek http://www.piercingate.cz/ piercing v hodnotě 200 korun, čímžto děkuji šlechetnému dárci. Doufám, že každý z vás má nějaký propich, do kterého může šperk vetknout. A pokud ne, je nejvyšší čas s tím začít – nikdy není pozdě (ano, Oldwomen, myslím především tebe!) Já sama  piercing mám. Dobře mi tak!

006451_pdTo mi kdysi bylo zhruba 35, byl slunný květnový den a já šla z práce kolem tetovacího salónu. A najednou se mi zdálo, že je výborný nápad nechat si procvaknout pupík. Hnisalo to zhruba půl roku. Piercing nosím dodnes. Občas na letišti v rámu pískám. Ozdoba už taky trošku zaniká v kožních a tukových záhybech, ale co už…

Pokud tedy toužíte po šperku (téměř kamkoli), odpovězte na následující otázku (a velmi doufám ve vaši kreativní invenci):

1) Jaká ozdoba by měla zkrášlit váš pupík, bradu, nos atd.?

(Kolegyně přísahala, že do toho půjde, když pro ni někdo vyrobí piercing s kytovcem. Můj muž osobně lobuje za stylizovaný půllitr s pěnou…)

LOSOVÁNÍ proběhne (pravděpodobně) 27. 10. bez přítomnosti státního dozoru. Tentokrát, (protože dny budou čím dál chladnější) se u mě hezky zahřejete. Vaše jména (opět na papírcích stejné gramáže a rozměru), strčím na plech do trouby rozehřáté na 200 stupňů Celsia. Kdo zčerná nejpozději, vyhrál. A pokud se vám to nezdá fér, můžete si klidně stěžovat. (Však vy víte kam…)

Obrázek 2: etetovani.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

39 reakcí na Propichovací soutěž aneb O nejhezčí bradu, obočí a to ostatní

  1. Desperádo napsal:

    Když piercing, tak jedině ve tvaru želvičky. Suchozemské.

  2. Isia napsal:

    To je škoda, ja nenosím ani náušnice v ušiach, ale mám kamarátky, takže sa zapájam – jedine niečo, čo sa leskne všetkými farbami, aby aj straky zo stromov a striech domov závideli!!!!

  3. gleys napsal:

    Skupuji ve velkém všechno, co má tvar třešně, takže jedině třešinku 🙂

  4. Enka Quanium napsal:

    Už leta toužím sehnat hezký piercing s rentgenovým znakem! Ani Biohazard by nebyl k zahození..

  5. Sedmi napsal:

    to jsi mě teda pěkně nakopla s tím jak ti bylo 35 😀 piercing už asi nedám, ale třeba konečně půjdu do toho tetování… hmmm…

  6. oldwomen napsal:

    Achjo, když mně zarostly i uši. Teda dírky v lalůčcích. Slyším zatím dobře. S takovou láskou mi maminka vybírala naušničky…
    Blogeríno, je to sranda, co jsem nezaměstnaná, dbám na bezpečnost práce přímo pedanticky. Jako zaměstnanec jsem bývala v tomto ohledu velký salámista. Jestli se v tvých očích drobně znormálním – ulítávám na náramcích. Žádná drhaný schízy, pěkně kovový a cinkavý a nebo korálkový. Jo a snadno roztržitelný. Dala bych i náramky kolem nártů. Ale v holinách a nebo v kanadách jsou drobně nevýrazné, až nenápadné.
    A ani pomalování těla tetovací jehlou mne neláká. Když si představím svoje tvary v průběhu času a přihodím k představám vliv gravitace a ztrátu elesticity kůže… Né, přece nebudu strašit v hrobě červy. Chci bejt rychle sežraná a rozložená. 😆
    Takže, já se do soutěže tentokráte nepřihlašuji.

    • Škoda. A co takhle piercing pro zvířátka?

      • oldwomen napsal:

        Bojuji i proti povinným ušním známkám. Naštěstí mám rozumného veterináře, ví že stájové deníky (povinná evidence stáda a hospodářství) mám v pořádku a netrvá na prorvaných uších.
        Kruhy v nose – častá ozdoba plemenných býků – nejsou paráda. Vono to bolí, když se za kruh zatáhne a býk jde, aby ho to nebolelo. Se nedivím, že se občas našňupne a ošetřovateli to vrátí. Paznehty a rohy do žeber 😦 fatální.

  7. Nooo, dobre. Diery dáke mám. Ja by som chcela v tvare srdénka, lebo som zamilovaná až po uši 🙂 A ostatné možnosti sú nezohnateľné, kdežto srdénko je mainstream a klasika zároveň.

  8. Romana napsal:

    Teď jsem na piercing ještě mladá, ale pomaličku se připravuju…hodila by se mi nezničitelná destička s adresou bydliště, tel. číslem na manžela, plánkem a vyčíslením odměny pro případného nálezce.
    Nechci soutěžit!

  9. Petr napsal:

    Nevíte jak sehnat to co má ten pán?

  10. Nymph napsal:

    Hmm ona náušnice je taky vlastně piercing, že jo 🙂 A já vždycky chtěla takovou tu co je kolem celého ucha, třeba draka. Svého času jsem byla objednaná na piercing pupíku a šla jsem tam s kámoškou co se nechala tetovat, ale doma to někdo prásknul a se slovy, že s dírkou v pupíku se už nemusím vracet, jsem to neudělala (jako hodné děvče). Dodnes tatínkovi děkuji, ono by se to totiž v zásobách tuku už dávno ztratilo 😀 A namísto toho mě chytlo tetování, je už to nějakých 10 let a pořád na sobě nemám ani čárečku, jen o tom neustále mluvím. Zatím se mi nic nelíbilo tak, abych na to vydržela zírat do konce života, navíc když se to pak rozplizne….
    Už se obzvláště těším na fotodokumentaci losování. Jen aby nechytla i ta trouba 😉

  11. 747 napsal:

    Uff! Dírky se mi líbí jen……… v ementálu. Tož dneska nic. 😉

  12. stray napsal:

    mě by se líbila třeba beruška 🙂 nebo něco podobného, mám ráda v uších všelijaký hmyz…pokud je neživý a kovový 😀

  13. Já jako kocour hlasuji pro siluetu kočky. A jako zvíře mám určitě platný hlas. Jen ještě nevím, kam bych to umístil. Mimochodem, víš o tom, že i kočky mají pupík?

  14. I když nejsem nikde propíchnutá, kromě uší (kde jsem ale hojně propíchaná teda), hlasuju pro vysokoškolský diplom v tubusu. A rozhodla sjem se po dlouhý době podívat na blog, přečetla snad milion příspěvků a smála se celé dopoledne. díky

  15. Petra napsal:

    A já ve 40. Prostě se mi to líbilo. Ale už nikdy více, musela jsem si dát 2 frťany (potom).

  16. Ludmila napsal:

    Tak jak to s Tebou vypadá, blogerínko ? Ještě stále deprese ? Nevzdávej tohle psaní, prosím, jen nerada bych se loučila s dalšími stránkami plnými milého humoru … Už stávkuje Mimo.ň a Tokijská domovnice, Protivná blondýna a Módní peklo už nejsou, co bývaly, ach jo, co budu číst za dlouhých zimních večerů ?

Zanechat Odpověď

