Kosmetika v září aneb Jak jsem omládla a vzdělala se…

tgb_-_kopia_2_1_1„Znáš termo lak na nehty?“ zeptala se mě minulý mesíc kolegyně. „Co to?“ divila jsem se já. „No – termo lak. Mění barvy podle teploty,“ poučila mě. „A to jako proč?“ nechápala jsem.  „Abych venku podle změny barvy nehtů poznala že mrzne nebo že se peču? No tak to snad ucítím!“ mrmlala jsem. Kamarádka mi ale vysvětlila, že někdy jenom stačí, když je něco prostě hezké.(Hmmm… Tak … asi jsem už  začala být příliš praktická…)

.

1307_d_0_1333274774V září jsem si koupila rudou rtěnku Dermacol Longlasting. Takovou tu „vycvakávací“. Abyste ji otevřeli, musíte zmáčknout dno a rtěnka sama vyskočí. Prodavačka mi ji dávala se slovy:  „Raději vám ukážu, jak se otevírá. Dneska sem totiž přišly zpátky už tři zákaznice s tím, že dostaly aušus, který nejde otevřít…“
(No tak… vypadám snad jako blondýna?)
Ježka v kleci a Rubikovu kostku na vás!!!

.

bez názvuDalším výrobkem, který jsem vyzkoušela na vlastní kůži, byla liftingová pleťová maska Dermacol Botocell s koncentrovaným protivráskovým komplexem. No – třicítku to ze mě (pochopitelně) neudělalo, ale bylo to příjemné.
Dychtíc nerozumně po důkladném omlazení jsem tedy zakoupila ještě intenzivní liftingový krém Botocell. A skutečně jsem omládla! Mnohem, mnohem víc! Tak na patnáct. Mé silně probuzené akné to teď dokazuje naprosto jasně!

rb-betty-beauty-lgnA taky jsem zaznamenala barvy Betty Beauty na ehm… intimní partie. Kromě barviček můžete zakoupit  i šablony  pro „intimní grafiku“- například srdce, šipku, hvězdičku nebo třeba dolar. Přiložíte, oholíte a nanesete nedráždivou barvu. Zvlášť pikantní je modrá, zelená nebo výrazně růžová. Tedy – celkem plasticky si dovedu představit v ložnici ten upřímný výbuch mužského smíchu po spatření jedovatě zelené šipky…

A vy se nechte klidně inspirovat. Čímkoli…

( PS: A tu rtěnku prostě dole jednoduše  zmáčkněte…)

Foto:
1) planetnails.cz
4) bettybeauty.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

36 reakcí na Kosmetika v září aneb Jak jsem omládla a vzdělala se…

  1. Enka Quanium napsal:

    Tak zelená šipka je výborný nápad :o) a ještě by mě zajímalo, co by můj muž řekl ten dolar.. ale nemám odvahu to vyzkoušet. Přece jen, není už nejmladší, nerada bych, aby to s ním seklo :o)

  2. oldwomen napsal:

    Proč jen zelená? Přestav si úlet celého semaforu!
    Ale taky zkoušet nebudu. Šlak myokardu dovedu připravit drahému i méně pracně.
    Dík za seznámení s kosmetickými aktualitkami.

  3. Romana napsal:

    Jé, a co sis teda vyšablonovala?

  4. Sedmi napsal:

    a co ten lak, funguje?

  5. mfrohlichova napsal:

    Vycvakávačku rtěnku doma mám taky, jen tu sváděcí Lip Seduction, prej aušus 🙂 to cvakání mě na ní baví nejvíc :-))….jó potvrzuji po Dermacolu jsem taky „omládla“ až do puberty, což teda v plánu nebylo a ještě k tomu chytla alergii, auu…..tyhle dermacolí omlazováky už nikdy více…Souhlasím s tím, že ty barvy by mohly být v určitém věku už nebezpečné – pro chlapy 😀

  6. Petr napsal:

    Pche. To jsou mi novinky… To dokázali vyrobit už soudruzi v SSSR!

    Tak třeba já, krátce po dokončení vysoké na počátku 90. let jsem si koupil v bazaru Sovětský vůz Lada a ten byl již ve standardu vybaven barvou, která měnila barvu podle stáří vozidla. Já to kupoval žluté a časem to hezky od krajů hnědlo…
    A pak že to jsou nějaké novinky.

  7. Isia napsal:

    Nóóó, nechcem pôsobiť nechutne (ako asi budem), ale tak ma pri tých úžasných farbách Betty Beauty napadlo – je určený len na ženské intímne partie? Lebo som si predstavila, že by bola celkom použiteľná i na zarastené podpazušia niektorých mužov. Mohol by byť celkom zaujímavý pohľad na jedno podpazušie kričiace do sveta zelenou a druhé napríklad žlto-oranžovou farbou. 😛

  8. zarox21 napsal:

    Wow, no koukám, že jsem zase úplný mimoň. 😉

  9. Hanna 6 napsal:

    Škoda, že některé výrobky nemají jako přílohu – popis reakce uživatelů.

  10. Teress napsal:

    Ta barva na intimní partie mě dosti zaujala:) ještě jsem o tom nikdy nslyšela, tak si myslím, že by mohla být sranda…

  11. Ivana napsal:

    Barva na intimní partie mě velice zaujala, dosud jsem myslela, že všechny ženy a dívky musí být dle poslední módy vyholené jako miminko. A co si teď, ty vyholené chudinky, budou barvit? 🙂
    Je to barva permanentní či jenom přeliv? A neobarví spodní prádélko? 🙂 Je zajímavé, kolik mě najednou napadá nejapných otázek… 🙂

    • No copak já vím… 🙂

    • 747 napsal:

      Možná si barví kalhotky…. mě totiž v jednom obchodě před vánocema zaujalo dámské prádlo, který mělo v dolních partiích umělou kožešinku. Bylo to legrační a nedávalo to smysl – že by zrovna v tomle místě byl někdo až tak zimomřivý? 😆 Ovšem díky USB mi již některé věci tak záhadné nejsou. 😉

  12. Arwen napsal:

    ta barva na prislusne partie me strasne pobavila :DDD

  13. sagiti napsal:

    Za tip na barvy děkuji.Myslím,že nejsem jediná žena ze starší generace bez partnera,která má obavy se před případným partnerem ukázat.Vlasy jako mladá dívka a tam dole….:-( Vlastně by se člověk neměl stydět,Ale já kvůli tomu jsem skoro 10 let sama.Barva na vlasy na ty partie není dobrým řešením.

  14. 747 napsal:

    ješkovy voči! To sou věci! To si snad raději ani nebudu představovat. 😯 Zlatej socík! 🙄 😆 😎

  15. „Růžový plameňák“ je odstín, ve kterém intimní partie fakt vyniknou. Ale nevím značku, už je to pár let…

Zanechat Odpověď

