Prase s železem v nose aneb Na co má pasák pilu…

c7c44655b6c4603446ae34aa4ee505Nedávno jsem u Bebe a u Verunek našla výčet podivností, které u nich čtenáři hledali. Mrkla jsem se tedy k sobě do statistik taky. A celkem jsem se pobavila…

To, že u mě někdo hledal text „já jsem vodník vodovodník“ – no prosím, to je to nejmenší. Vodníci jsou ostatně různí a poruchy osobnosti nejsou až tak výjimečné. Nepřekvapilo mě ani další spojení „nasraná manželka.“ To se občas stává…

100926174810_488611168_Pak to ovšem trošku nabralo grády! Někdo tu pátral po spojení „ten orgie“ (WTF?), další hledal „prase s železem v nose“ (to si tak nějak nedokážu představit), jiný toužil najít „jejdazadek“ (to už je srozumitelnější) a někdo pátral po zajímavém spojení „pila pasák“ (čemuž až tak úplně nerozumím – k čemu by měl, sakra, pasák pilu?)

Obávám se, že tito hledači na mém SERIÓZNÍM a KONZERVATIVNÍM blogu nenašli přesně to, po čem bažili… Ale polepším se. Jdu okamžitě shánět to prase, železo, pasáka a pilu! No, vždyť mě znáte – co bych pro své čtenáře neudělala…

.

Foto:
1) pcworld.cz
1) www.naradiprofesionalu.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

41 reakcí na Prase s železem v nose aneb Na co má pasák pilu…

  1. Mína napsal:

    😀
    Pila Pasák je myslim nějaká firma, takže to nejni nějaká úchylka 😀 Ale prase je teda divný…

  2. Desperádo napsal:

    Vždycky na konci měsíce si projedu, co u mě lidi hledali…. bizarnosti typu „erotické fotografie obézních lidí“ to už naštěstí nejsou, ale kolikrát je to taky síla 🙂

  3. Romana napsal:

    Tohle je dobrý tag, už to mám taky nachystaný, ale koukám, že nikdo nemáte žádné penisy…u mne se to jima jen hemží! Ani jsem netušila, že penis může mít tolik adjektiv, od těch nejbrutálnějších, po skoro něžné a umělecké. A hlavně kde se bere to spojení s parfémy?
    Jinak „pila pasák“ dobře znám, pan Pasák je majitel prosperující pily, který si sám fotí billboardy s nahatýma ženskejma ze sousedství – samé macatky, samozřejmě. Třeba ses dostala do hledáčku…
    (Btw: nepsala jsem tady o něm náhodou tak před rokem v diskusi? Teď mi to bude vrtat hlavou celý den…)

  4. Ivana napsal:

    Taky se divím, na jaké všetečné dotazy vyhledávač vyplivne můj blog 🙂 I když takovými bizarnostmi jako Ty, se bohužel pochlubit nemohu… Asi mám serióznější blogy 🙂 🙂
    Krásně jsem se u Tebe při své ranní kávičce pobavila a den bude hned veselejší 🙂

  5. Luc. napsal:

    Boží! A aby ses nedivila, třeba tu čtenáři našli zrovna to, co hledali:-D

  6. Isia napsal:

    Aj ja sa niekedy divím, čo to tí ľudia vlastne hľadajú, ale také skvosty ako ty, isto nenájdem. Sú však aj výrazy, ktoré ma donútia premýšľať. Napríklad tento: „kto sedí na našich plánoch,ked sa nám nič nedarí?“. No, pochybujem, že u mňa na to ten človek prišiel, ale zase chcela som pomôcť. Ktože mu na tých plánok asi sedel? Rýchlo som prešla k zrkadlu a skontrolovala svoj veľký zadok. Dúfam, že ten výraz vo vyhľadávači nebola výčitka na mňa!
    Ale zase ma vždy nemilo prekvapia výrazy typu „mám peňáze“. Ja ich nikdy nemám dosť, tak to beriem ako hnusnú provokáciu.

  7. mfrohlichova napsal:

    Nevím čím to je asi mám příliš konzervativní blog, ale já nemůžu ve svých statistikách nic tak vtipného najít :-/….ale že jsem se zase pobavila nad fantazií hledačů, na co všechno se pana Gůgla ptají 🙂

  8. Valentine napsal:

    Pila Pasák je firma kterou reprezentují opravdu prasácké billboardy, díky nimž se mi nesmazatelně vryla do paměti 😀 Tyhle články vždycky pobaví 🙂

  9. Sedmi napsal:

    hezká sbírečka 😀

  10. No to je prdeeeel 😀 umírám smíchy! Já bohužel u sebe taky nic vtipnýho nenašla, jedině „hlava moja derava nebojí sa“, nevim, jak se ten člověk mohl dostat ke mně a jak mu můj blog pomohl. Nebo „varenie monster high“….???

  11. Bebe napsal:

    Tak to nemá chybu taký výčet 😀
    Bebe

  12. oldwomen napsal:

    Němkyně, koza venku, žluklý mák, vybrabčit, kafilérie, rozkaz zněl jasně, vymiškovat, chrundí, od píky skutekně, špinavá prasata v prasečáku, herdule, šicí hedvábí, hovna, hanácký podvinek, zateplení svatovítské katedrály (tazatel chtěl katedráli), oldwomen prdeli (by mě zajímalo, co by na ní viděl), velebnosti chce se mi blejt, muchomůrka zelená, chleba v hrnci, psí vulva, fotky vulvy, kozomrdky, vlhká vulva, paměť je svině, protržená děloha, beran obskočil kozu, rusové jsou nasraní, vopich…….
    Tak to je výběr hledacích slov a spojení za minulý měsíc. Vulev bylo podstatně víc, dala jsem jen ty nejčetnější.
    Vo čom že to ten můj blogísek vlastně je?

  13. tutto bene napsal:

    No člověče, máš to pestré. Čtenáři jsou samé fajnovky:)

  14. Pingback: TAG: kolik omýtne zedník za hodinu? | frangipani

  15. Teress napsal:

    Moje představa na prase s železem v nose je vážně dost hnusná, buď ráda, že ty si to nedokážeš představit:-/

  16. l napsal:

    Ahoj hezký blog, nechceš se navzájem odebírat ?:) dej vedět u mě na blogu

    http://www.lucieglam.blogspot.cz

Zanechat Odpověď

