Dám si do vany bubáka. Nebo trošku živočišného uhlí…

sv75Dostala jsem balistiku do koupele. Balistika je (tedy kromě vědy, která se zabývá pohybem a účinkem střely) taková ta blbost, co si ji hodíte do vany a ona pění, šumí, voní, zvláčňuje, omamuje vaše smysly a vůbec vás dělá jiným a lepším. Tentokrát jsem obdržela černého bubáka Soot Ball od Lush a těšila se, jak budu relaxovat.

Oficiální verze na českých stránkách praví, že jde o: „rozkošného diblíka, inspirovaného Miyazakiho anime Cesta do fantazie, který ukrývá zlatý střed, jež rozzáří mou koupel, a taky přírodní másla, která vyživí pokožku.“

Anglické stránky (zhruba) tvrdí, že: „se mám nechat překvapit touto bombou do vany, která mě povznese do zlaté třpytivé lázně.“ Následuje apel: „Nebojte se, tento sazový balónek nepromění vaši vodu ve vaně v černou. Místo toho naplní koupel zářivou zlatostí, abyste měli pocit, že se koupete v tekutém zlatě.

CHA!

IMG_1902Což o to, bubák vypadá sympaticky. Jenom na něj nesmíte sahat. Rázem totiž vypadáte, jako byste vyfárali z dolu. Já mu tedy nejdřív vydloubla oči. To šlo lehce. Pak už to bylo horší. S velkým nasazením jsem ulámala růžky a potom (to už jsem byla špinavá jako prase) jsem do něj statečně bušila nožem. Nakonec jsem se propracovala ke žlutému středu (ten – mimochodem – chutná jako hodně silná kyselina citronová). Konečně jsem hodila kousky černé příšerky do vany a nadšeně očekávala zlatavou lávu. A… PRD! Voda postupně zešedla a zvolna pojímala žlutavé chuchvalce. Bezva!

IMG_1904Vykoupala jsem se tedy v šedé vodě. No tak… pravda… aspoň voněla kadidlem, santalem a tonkou.  Pak jsem se pečlivě osprchovala a umyla pořádně vanu. No náhodou – super zábava!

Tak nevím. Buď někde udělali – soudruzi – chybu nebo jsem použila malé množství bubáka. Zítra hodím do vany ten zbytek. Pokud si ovšem raději nenadrtím do vody živočišného uhlí. Vyjde mě určitě levněji…

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

37 reakcí na Dám si do vany bubáka. Nebo trošku živočišného uhlí…

  1. oldwomen napsal:

    … že prej podzimní depréze…

  2. Lucifrid napsal:

    A proč si ho loupala? Já je vždy řežu na půlky a hodim to tam sakum prdum :). To pak některý divočej, točej se a dělaj virvál. Ale už jsem slyšela, že některé tak. Tak si na něj možná narazila.

  3. quititek napsal:

    neporcovat a svoje peníze si náležitě užít aspoň jednou! vždycky když jsem porcovala a rýpala, nestálo to za nic

  4. Ivana napsal:

    Náhodou, na deprese výborná terapie! Ulámat růžky, vydloubat očička 🙂 Neříkej, že se Ti neulevilo 🙂
    Na tyhle balistiky zatím jenom koukám, jsem skrblík, nechce se mi za to ty peníze dát. Děkuji za navrhnutou náhradu v podobě živočišného uhlí 🙂

  5. udvouverunek napsal:

    Hihihi, koukala jsem na něj taky, ale nakonec odolala, ale příště vím, kam prve zamířit, až si budu chtít dopřát neobyčejnou koupel: do lékárničky pro uhlí! :-))))
    Verunka

  6. mfrohlichova napsal:

    Tak tomu říkám dekadentní zábava ve vaně :-D. Nejdřív se přece člověk musí ušpinit, aby se mohl umýt, na to už lidstvo pomalu zapomnělo a tak nám to Lush zase připomíná :-). Nemám sice doma bubáka, ale černý peeling do koupele taky od Lushe a je to s ním vždycky legrace, překvapivě ovocně voní – ovšem umýt vanu je taky nutnost…J,jo, to živočišné uhlí fakt vyjde levněji 🙂

  7. Witch napsal:

    Tak tuhle zábavu si asi ušetřím. Stačí, když drbu vanu po mužových pracovních činnostech… Taky dobré na uvolnění a depky. Rychle odezní, když je ze zašlého humusu na pár minut opět cosi koupelnového… Doznávám, že vaně je tak 40-50 let, z toho polovinu doby byla silně zanášená rezavou vodou a druhou se marně snažím ji drbat. (po éře předchůdců má ne moc hladký smalt – ale je báječně dlouhá! ) Miluju vanovou koupel! Jediná bráním tělem starou koupelnu, protože po ní přijde už jen blbej sprcháč 😦

  8. Romana napsal:

    Celý článek přemýšlím, proč jsi ho chudáka nejdřív musela zdevastovat, nenapadlo mne, že ho porcuješ. To se má nějak dělit, jo? Já to proto nekupuju, že se mi zdá levnější koupel v šampaňském nebo oslím mléce, než blbiny od Lushe.
    Jen jednou jsem dopřála smráděti mrkvičku za 125 korun, ale to jsem byla nějak naměkko, příště se kousnu do ruky. Vlastně pak jsem ještě koupila robota, ale ten stál jen osmdesát pět, ale blýskal se jako sto. A vlastně ještě…no už tam nejdu!

  9. Nymph napsal:

    Saze od Miyazakiho jsou mnohem krásnější a roztomilejší 😉 Já když už nějakou blbinku do koupele dostanu, tak taky krájím anebo ji v půlce vytáhnu a nechám uschnout 😀 Holt taky jsem skrblík.

  10. Teress napsal:

    Ahoj, já jsem měla několik balistiků od Lush a všechny byly hrozný, většinou nevoněly a vždycky mi zašpinily vanu a pak jsem to sto let drhla:( Nechápu proč za to chtějí tolik peněz, když je to víceméně na vztek…

  11. kejtyna napsal:

    Tak ale zábava byla a to je hlavní. Aspoň je o čem psát :D!!

  12. Vůbec netušim, že takový blbosti existujou, nicméně to nevadí, protože na podzimní depky mám tebe. Ty mě prostě spolehlivě pobavíš, představuju si tě, jak tomu dloubeš oči a mlátim se smíchy 😀

  13. Hanna 6 napsal:

    Díky za zlepšení nálady. Při pohledu na foto musím konstatovat, že takhle černé ruce jsme měli, když jsme před lety na jednom zámku zachrańovali 300leté kachle z nánosů holubinců, prachu a suti. Těším se na další článek.

  14. 747 napsal:

    Experiment jste přežila a nás pobavila ( mě teda rozhodně!), takže vše je jak má být. Už se těším jaké šílenosti zkusíte příště. :mrgreen:

  15. Romana napsal:

    Ty už nebloguješ, nebo co?

Zanechat Odpověď

