Hurá: konečně jsou tu deprese aneb Chudák já…

listíKaždé září na mě padne deprese. Ta opravdová, řádně diagnostikovaná a léčená. Ochromující letargii předchází období zuřivosti. Mé okolí tvrdí, že šířím STRAŠNĚ negativní vlny. Pro mého muže to znamená skvělou výmluvu pro častější úniky do blízké hospody.

21102012010No a je to tady! Podzim! Šero! Je mi zima. Dneska manžel zlikvidoval odkvetlé divizny na zahradě. Buéééé… Příroda se loučí. Žloutne listí… Bude hnusně…

Zatím mám svou první fázi zuřivosti. Kolegyně se mnou nechce sdílet kancelář. Když se mě chce občas někdo na něco zeptat, po spatření mých planoucích očí a rozšířených nozder couvne, a prohlásí, že přijde později. Tuhle kolem mě procházel mladík se psem. Ten pes se najednou vychýlil ze své naprosto rovné dráhy a obešel mě velkým obloukem. Sakra! Tak už i ta zvířata…

Ale letos… letos na to půjdu jinak. Nebudu se totiž deprese vůbec bát. Naopak! Budu děsně mazaná, vstřícná a pozitivní! Asi nějak takto: „Vítej, podzimní deprese! Už tě očekávám! Jsem totiž dost stará na to, abych si tě letos naprosto báječně užila!!! Huráááá!!!“

(Buéééé, fňuk, fňuk…)

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

34 reakcí na Hurá: konečně jsou tu deprese aneb Chudák já…

  1. Jana napsal:

    Kazdy rocni obdobi ma halt to svoje…jaro puceni, leto smazeni se, zima vanocni silenstvi a podzim depresi, no…tak si ji vsichni pekne uzijme nez prijdou vanocni stresy a noci probdene pecenim cukrovi….:D

  2. Dejnicka napsal:

    Tak tohle mám přesně s létem.

  3. eM napsal:

    Jo, jo už jsem taky dost stará na to, abych si i depku pěkně užila :-)). Zatím jsem fázi naděje – že třeba ještě bude chvíli hezky, ale ta pravá chandra na mě už čeká koncem října a dokud se neprodlouží dny a nedobiju si solární baterky – budu vařit z depky :-). Tak ať to zas nějak přežijem….

    • Nějak to snad půjde.Musím přiznat, že když je úplně nejhůř, chodím i na nezdravé solárko (no fuj!)

      • mfrohlichova napsal:

        Tak nevím, jestli letos ta depka nepříjde ke mě dříve než koncem října, furt čekám to babí léto a nic a začínám být taky pěkně protivná – a to je třetí den podzimu. Solárko říkáš? Tak to já dobíjím paradoxně baterky ve wellnessu -nebo spíš tam chytám blahodárné teplo – jo takových 60 stupňů člověka nabudí :-))…Moct tak odjet teďka někam, kde je slunce a teplo..

  4. oldwomen napsal:

    Blogeríno, sice teď pár dnů lilo, ale na podzimní deprese je čas, protože začalo BABÍ LÉTO.
    Na mne padá chandra hlavně v předjaří. Bojím se, že doba šera už zůstane nad Stepí na věky věků. Pomáhají mi živé barevné fleky – v listopadu šup na parapet s chryzantémou, v prosinci a lednu vévodí hvězdníky a vánoční kaktusy, v únoru je už všude plno primulí 😉
    Jó, moci v šedu a lezavu zahybernovat a probouzet se jen za sluníčkova….

  5. tutto bene napsal:

    Nenapsla bych to lépe než oldwomen (vlastně ani z poloviny tak dobře:)

  6. Enka Quanium napsal:

    Chapu.. chce se mi blejt, kdyz kouknu z okna nebo do kalendare.. a to je to nejhorsi teprve pred nama.. mam chut zalezt do nory a chcipnout.. k tomu si ctu Krchovskeho.. chjo…

  7. anarvin2013 napsal:

    Jako bych viděla svého drahého muže… Tak už alespoň díky Vám vím, co se mu na pozdim honí hlavou 🙂 rok co rok nevím, jak ho z pozdimních depresí dostat, natož jak se k němu chovat, aby to vzal co nejlépe, ale jak to tak čtu… nejlepší bude se mu vyhýbat jak ten pes Vám 😉 🙂

  8. 😉 Nedávno ke mně přiběhl neznámý pes a kousnul mě do kotníku. Takže jsi na tom ještě dobře!

  9. kejtyna napsal:

    Tak to zní přímo hrozivě! Držím palce, ať je to snesitelnější :).

  10. vimneok napsal:

    ty jo… tak alespon pis, jak to jde…

  11. Ivana napsal:

    No a je to tady! Podzim! Šero! Konečně mi není vedro!
    Chápu, ale já jsem ráda, že je konečně podzim a mně tak skončily deprese letní 🙂 Zato všude je spadané barevné listí, já se v něm budu brouzdat, v ruce deštník a dýchat podzimní vzduch prosycený kouřem, hlínou, listím…

  12. Romana napsal:

    Nevím proč tak působím na lidi, asi je to velikostí, rychlostí nebo divým pohledem, ale mně uskakují z cesty celoročně – zvířata i lidi, co mají ještě instinkty. Přitom já jsem přes rok docela krotká…zato na podzim raději vůbec nevystupuju z auta. Brnění. K vaší ochraně. Minulý týden jsem cestou na služebku požádala u okýnka v McDrivu o brčko, slečna začala koktat, podala mi plnou hrst a zakoktala „Dala jsem vám tam i cukříčky…“ – tři cukry, tři brčka a dvě mlíčka. Do jednoho latte. Po cestě jsem přemýšlela, jak mne asi viděla ona. Do toho auta přece nemůže jít moc vidět – že by ze mne něco šlehalo, sálalo, zeleně svítilo? Radši nebudu ani stahovat okýnka. Tak do dubna. Kafe mi podávejte škvírou pod dveřma.

  13. V. H. napsal:

    Jednu tématickou:

  14. Witch napsal:

    Předsevzetí jsou důležitá 🙂 Tak ať to vyjde. S kytkama za oknem 😉

  15. 747 napsal:

    Tak to je jasný deprese z toho nadšenýho uvítání chytne takovou depresi, že zaleze do nejtemnějšího kouta a nevyleze ani kdybyste ji prosila. 😆 Himl, že mě todle nikdy nenapadlo. Vždyť je to jasný jak facka: přece nejlepší obrana je útok! 😛

Zanechat Odpověď

